بیانیه باشگاه ذوب‌آهن در اعتراض به داوری مسابقات

باشگاه ذوب آهن اصفهان در ارتباط با مباحث داوری دیدار تیمهای ذوب آهن و فجر سپاسی و نیز اشتباهات متعدد داوری به ضرر ذوب آهن بیانیه ای را صادر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در بیانیه باشگاه ذوب آهن آمده است:  «همانطور که مشخص است بار دیگر تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در مسابقه خود با چالش بزرگ داوری روبرو شد و این بار نوبت داور دیدار این تیم با فجرسپاسی بود که از دو پنالتی محرز ذوب آهن عبور و یک پنالتی به تیم فجرسپاسی هدیه بدهد.

سه اشتباه بسیار موثر در داوری دیدار تیمهای ذوب آهن و فجرسپاسی که باعث شد علیرغم شایستگی و ایجاد موقعیتهای بسیار زیاد گل توسط ذوب آهن این تیم از حضور در مرحله بعدی رقابتهای جام حذفی محروم شده و با این جام در ابتدای فصل وداع کند.

آنچه مشخص است اشتباهات مهلک داوری و ضعف عملکرد داور این مسابقه نقشی بسیار پررنگ در خلق شکست برای ذوب آهن به همراه داشت. نقطه سیاه ماجرا آنجاست که داوری که همواره با تحکم و فریاد بر سر بازیکنان سعی می کرد بازی را مدیریت کند به شکل بسیار عجیبی از دو پنالتی که درست در مقابل دیدگانش رخ داد عبور کرد و اجازه نداد ذوب آهن به حقش برسد.

این داوری ضعیف و اجحافی که در حق ذوب آهن صورت گرفت را باید اضافه کرد به اشتباهات مکرر داوری در این فصل به خصوص در دیدارهای مقابل سپاهان، پیکان و سیاه جامگان که به وضوح و به اذعان همه کارشناسان ذوب آهن در این دیدارها از حیث داوری به شدت متضرر شده است.

در واقع تیم ذوب آهن در چهار دیدار از شش دیدار رسمی این فصل خود با اشتباه مهلک داوری از رسیدن به حق خود محروم شده است که این موضوع به هیچ وجه پذیرفتنی نیست. متاسفانه باید این نکته را عنوان کرد که در فصل گذشته نیز ذوب آهن با اذعان کارشناسی های برنامه تلویزیونی نود در صدر بیشترین ضرر از اشتباهات داوری بود.

باشگاه ذوب آهن اصفهان ضمن انتقاد شدید به خاطر همه نتایجی که با اشتباهات و بی تدبیریهای داوری به ذوب آهن تحمیل شد، رسیدگی و پاسخ به این رفتار را از مدیران ارشد فدارسیون فوتبال مطالبه می نماید.

امید آنکه فدراسیونی که همواره به لقب اصفهانی در پایتخت مورد ملامت قرار گرفته است و بیشترین فشار تصمیمات و مشکلات بروکراسی و داوری را به تیمهای اصفهانی و به خصوص ذوب آهن وارد ساخته است پاسخی برای این همه ظلم نابخشودنی داشته باشد!»

 

دیدگاه تان را بنویسید