قدوسی: تاجیک و مزایده را به رسمیت نمی‌شناسیم

سخنگوی باشگاه نفت می‌گوید انتقال باشگاه نفت به شرکت دیگر، "فروش مال غیر" محسوب می‌شود و مالک این باشگاه هنوز شرکت بهنام پیشرو کیش است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، پس از کش‌وقوس‌های فراوان بر سر تعیین مالکیت باشگاه نفت تهران، در نهایت امروز (چهارشنبه) طی مزایده‌ای این باشگاه به شرکت فرآورده‌های نفت پارس طلاییه واگذار شد. بیژن تاجیک، مسئول کمیته انتقال باشگاه نفت تهران، امروز خبر فروش باشگاه نفت به شرکت پارس طلائیه را داد.

حسین قدوسی، سخنگوی باشگاه نفت و بهنام پیشرو کیش در واکنش به این انتقال عنوان کرد: تاجیک چه سمتی دارد که چنین مسائلی را عنوان می‌کند؟ او قبلا هم درباره باشگاه نفت با رسانه‌ها صحبت کرده و باعث ایجاد حاشیه برای تیم‌ شده است. الان هم می‌گوید که باشگاه به پارس طلاییه واگذار شده است. او عضو کمیته انتقال نیست. قرارداد را کسان دیگری امضا کردند و برخی مسائل که تاجیک عنوان می‌کند وجود ندارد. او در مصاحبه‌ای گفته که مزایده‌ای بین سه شرکت گذاشته‌ایم. اگر یکی از آن سه شرکت بهنام پیشرو کیش است که باید بگویم ما این مزایده را به رسمیت نمی‌شناسیم.

او افزود: برخلاف توافقاتی که دفتر گل‌محمدی با حضور نمایندگان وزارت نفت و شرکت بهنام پیشرو کیش صورت گرفت، حاضر به انتقال رسمی سهام نبودند. شرکت بهنام پیشرو کیش ۱۰ میلیارد تومان هزینه کرده است. در این جلسه عنوان شد که مشکل مالیاتی را حل کنید تا سهام باشگاه به طور کامل منتقل شود. شرکت بهنام پیشرو کیش با پشتوانه این صحبت‌ها ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت کرد. ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای پرداخت بدهی مالیاتی چک داد ولی وقتی برای جلسه انتقال سهام حضور پیدا کردیم شروط دیگری را عنوان کردند. الان هم می‌گویند بین سه شرکت مزایده گذاشتیم که اصلا چیزی به ما عنوان نشده بود.

سخنگوی باشگاه نفت درباره واکنش شرکت بهنام پیشرو کیش در قبال انتقال باشگاه نفت به شرکت پارس طلاییه توسط وزارت نفت اظهار کرد: ما قبلا اعلام کردیم که واگذاری باشگاه به اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر، تبعات قانونی برای خریدار و فروشنده دارد. این کار فروش مال غیر محسوب می‌شود و ما قویا پیگیری خواهیم کرد. بهنام پیشرو ناگفته‌ها و مدارک زیادی دارد. اگر لازم باشد همه چیز را شفاف سازی می‌کنیم.

او در پایان گفت: هنوز چیزی از سوی کمیته واگذاری باشگاه نفت به بهنام پیشرو مبنی بر انتقال باشگاه اعلام نشده و بهنام پیشرو کیش همچنان مالک باشگاه نفت تهران است.

 

دیدگاه تان را بنویسید