شرطی که باشگاه نفت برای خریداران گذاشت

در صورت قطعیت فروش باشگاه نفت، قرار است این باشگاه به شرکتی واگذار شود که بتواند ضمانت‌های لازم را فراهم کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در حالی که این روزها صحبت از تغییر مالکیت باشگاه نفت تهران به گوش می رسد ۲ شرکت متقاضی خرید این باشگاه جلساتی را با رضا گل‌محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران برگزار کردند و قرار است در صورت قطعیت فروش باشگاه نفت، این باشگاه به شرکتی واگذار شود که تضمین‌های لازم را بپردازد.

این در حالیست که شرکت بهنام پیشرو کیش تاکنون حدود ۱۰ میلیارد تومان هزینه کرده و بنا به درخواست‌هایی برای حل مشکلات مالیاتی چکی در حدود ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به اداره مالیات برای تضمین حل مشکلات مالیاتی داده است. از طرفی سخنگوی این باشگاه روز گذشته مصاحبه‌ای کرد و عنوان داشت که واگذاری باشگاه نفت به شرکت‌های خواهان برای خریدار و فروشنده طبعات قانونی دارد و این کار فروش مال به غیر محسوب می‌شده و مستنداتی هم در این زمینه وجود دارد.

از طرفی طبق پیگیری‌ها مشخص شد مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و مسئولان وزارت نفت با ۲ شرکت خواهان این باشگاه مذاکراتی داشتند و قرار شده هر شرکتی بتواند ضمانت‌های مد نظر را فراهم کند باشگاه نفت به آن شرکت واگذار شود.

از طرفی بعد از تعطیلات چند روزه تمرینات تیم نفت، به احتمال فراوان از عصر امروز تمرینات این تیم آغاز شد و برای اینکه این تیم بیشتر از این آسیب نبیند پروسه مالکیت و سهام این باشگاه در مبحثی جداگانه مورد بررسی قرار بگیرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید