واگذاری و فروش باشگاه نفت تبعات قانونی دارد

سخنگوی باشگاه نفت تهران گفت: واگذاری و فروش احتمالی باشگاه نفت به دیگر اشخاص حقیقی و حقوقی برای فروشنده و خریدار تبعات قانونی خواهد داشت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حسین قدوسی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه نفت تهران گفت: از نظر ما بیع واقع شده و همه مستندات قانونی هم وجود دارد. در این باره انتظار داریم طرف مقابل پا پیش بگذارد و پروسه انتقال سهام را به شکل عادی و روال اداری آن انجام دهد. باید توجه داشت که شرکت بهنام پیشروی کیش به‌عنوان بخش خصوصی تاکنون بیش از 10 میلیارد تومان هزینه کرده و این آمادگی را دارد که با رفع برخی مسائل که اخیراً به‌وجود آمده است، با قدرت به کار خود ادامه دهد.

سخنگوی باشگاه نفت تهران درباره اخباری که مبنی بر فروش باشگاه نفت به متقاضی و مشتری جدید منتشر می‌شود، تصریح کرد: تصور نمی‌کنیم بحث واگذاری به افراد دیگر از حالت مذاکره به اقدام و اجرا تبدیل شود، چون طرف مقابل به خوبی از شرایط توافق‌نامه بین دوطرف مطلع است. وقتی می‌گوییم فروش به بهنام پیشرو کیش براساس مستندات موجود قطعی است و بیع واقع و جاری شده، پس فروش به سایرین اساساً مبنای قانونی ندارد و می‌تواند تبعات قضایی فروش مال غیر را هم برای فروشنده و هم برای خریدار به‌عنوان مباشر و معاون داشته باشد.

وی در پایان یادآور شد: علاوه بر این باید تأکید کنیم که با توجه به آنچه که در توافق‌نامه صراحتاً قید شده، هیچ‌کدام از طرفین بنا به دلایلی قانونی، شرایط فسخ را ندارند. به‌طور کلی ناگفته‌ها و مسائل بسیار دیگری هم وجود دارد، ولی بنا به‌دلایلی لازم بود این مسائل که اهمیت بسیار دارد، بیان شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید