تیم ملی فوتبال ۷ نفره راهی آرژانتین می‌شود

ملی‌پوشان تیم فوتبال 7 نفره کشورمان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان بامداد سه‌شنبه، 14 شهریور ماه عازم آرژانتین می‌شوند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مسابقات فوتبال ۷ نفره قهرمانی جهان معلولین از 19 شهریور ماه در شهر سان لوئیز آرژانتین آغاز می‌شود و تا اول مهر ماه ادامه خواهد داشت که ایران در گروه B با تیم‌های آرژانتین، روسیه و پرتغال هم‌گروه است.

ایران در اولین دیدارش روز یکشنبه، 19 شهریور، ساعت 11 به وقت محلی مقابل روسیه به میدان می‌رود. دومین دیدار ایران نیز روز سه‌شنبه، 21 شهریور ساعت 18 مقابل تیم آرژانتین و آخرین دیدار مرحله گروهی نیز روز پنجشنبه، 23 شهریور ساعت 14 مقابل پرتغال برگزار خواهد شد.

تیم ملی کشورمان با ترکیب عبدالرضا کریمی‌زاده، حسن صفری، حسین تبریز (بوشهر)، صادق حسنی، امیر عزت دوست (گیلان)، مهدی جمالی (قم)، لطف اله جنگجو (مازندران)، عباس ترابی، محسن مختاری (مرکزی)، مسلم خزایی، جاسم بخشی، احسان معصوم‌زاده، امیر امجدیان (کرمانشاه) و حبیب اله حیدری مهر (زنجان) در این رقابت‌ها به میدان خواهد رفت.

امین اله مانی، رئیس انجمن فوتبال معلولین در این خصوص گفت: ملی‌پوشان طی شش مرحله اردو برای این مسابقات آماده شدند و به لحاظ تاکتیک و آمادگی جسمانی در شرایط مطلوبی قرار دارند. یکی، دو نفر از ورزشکاران دچار مصدومیت‌های جزئی شده‌اند که در حال فیزیوتراپی هستند و امیدوارم تا زمان آغاز بازی‌ها به شرایط مطلوب برسند.

وی افزود: در گروه B با تیم‌های آرژانتین، روسیه و پرتغال هم‌گروه هستیم، در گروه سختی قرار داریم؛ از یک سو با میزبان مسابقات یعنی آرژانتین و از سوی دیگر با تیم روسیه قهرمان جهان روبرو هستیم و پرتغال هم تیم خوبی است. پس از ورود به محل برگزاری مسابقات، 4 روز برنامه تمرینی و کلاس‌بندی داریم و از آنجا که پس از پارالمپیک ریو باید کلاس‌بندی ورزشکاران مورد ارزیابی مجدد قرار گیرد، 14 بازیکن اعزامی از ایران نیز باید در برنامه کلاس‌بندی شرکت کنند که از این تعداد 10 ورزشکار قبلا کلاس‌بندی شده‌اند و صرفا بازبینی می‌شوند و 4 ورزشکار نیز جدید هستند و باید کلاس‌بندی آنها مورد تایید قرار گیرد.

* گروه بندی رقابت‌های جهانی فوتبال هفت نفره 2017 به شرح زیر است:

گروه A : برزیل، ایرلند، کانادا، اسپانیا

گروه B : آرژانتین، روسیه، پرتغال و ایران

گروه C : هلند، انگلستان، ونزوئلا، ژاپن

گروه D:  اوکراین، آمریکا، ایرلند شمالی، استرالیا

امین اله مانی، سرمربی تیم ملی و احمد جانعلی، مربی تیم ملی، هدایت ملی‌پوشان را بر عهده دارند و سجاد کرمی و مصطفی سلیمانی نیز به ترتیب به عنوان مربی بدنساز و فیزیوتراپ، در کنار تیم حضور دارند و سرپرستی کاروان اعزامی نیز بر عهده احسان باقری است.

دیدگاه تان را بنویسید