سردار آزمون به تهران می آید / لژیونرهای اروپایی به تیم ملی ملحق می شوند

برنامه لژیونرهای تیم ملی که در لیگ روسیه حضور دارند، برای اضافه شدن به اردوی تیم ملی مشخص شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، لژیونرهای اروپایی تیم ملی امروز و فردا به تمرینات این تیم در اینچئون کره جنوبی اضافه خواهند شد که در این بین برنامه بازیکنان شاغل در لیگ برتر روسیه نیز مشخص شد.

پس از اتمام مسابقات هفته هشتم لیگ برتر روسیه، میلاد محمدی که با تیم احمد گروژنی مقابل زسکا مسکو به میدان رفته بود، به سمت کره جنوبی سفر کرد تا به اردوی تیم ملی برسد. سعید عزت‌اللهی نیز پس از هشت هفته نیمکت‌نشینی در تیم روستوف، پس از پایان دیدار تیمش مقابل زنیت سن‌پترزبورگ راهی کره جنوبی شده است.

این در حالی است که سردار آزمون پس از بازی 22 دقیقه‌ای مقابل توسنو و مصدومیتی که برای او به وجود آمد، به تهران سفر کرد. مهاجم جوان تیم ملی فوتبال کشورمان دیدار مقابل کره جنوبی را به دلیل مصدومیت از دست داده است، اما با توجه به برطرف شدن این مصدومیت تا بازی به سوریه در تهران به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود.

دیدار ایران و کره جنوبی روز پنجشنبه و از ساعت 16:30 به وقت تهران در ورزشگاه جام جهانی سئول کره جنوبی برگزار می‌شود. دیدار مقابل سوریه نیز سه‌شنبه هفته آینده و از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد تا دیدارهای ایران در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه به پایان برسد.

 

دیدگاه تان را بنویسید