پیام تبریک ولاسکو به تیم ملی والیبال نوجوانان

خولیو ولاسکو پیروزی تیم نوجوانان ایران را در مسابقات جهانی تبریک گفت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، خولیو ولاسکو، مربی اسبق تیم ملی ایران در پیامی به امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی بزرگسالان، خوشحالی خود را از پیروزی ایران در مسابقات نوجوانان جهان ابراز کرد و ضمن ستایش آقای وکیلی سرمربی تیم زیر 19 سال پسران ایران، آینده والیبال ایران را روشن دانست که متن آن به شرح زیر است:

دوستان عزیزم

این پیروزی بزرگ را به والیبال ایران تبریک می گویم. باز هم خوشحالم که سال دیگر، تیم ملی ایران به آرژانتین می آید. امیدوارم آقای داورزنی هم بتواند به آرژانتین بیاید هر چند می دانم که ایشان در حال حاضر در وزارت فعالیت دارند.

 

امیر عزیز لطفا پیام تبریک من را به آقای وکیلی برسانید. یادت می آید که همیشه به شما می گفتم که او مربی خوبی است. برای وی خوشحالم. لطفاً متن این پیام را برایش بخوان. واقعاً به او افتخار می کنم.

 

برای خوآن و تیم زیر 23 سال بسیار متاسف شدم. اما می دانم که خوآن کارش را به درستی انجام داد و والیبال ایران آینده بسیار روشنی دارد.

با احترام و دوستی

خولیو ولاسکو

 

تیم ملی نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان که از 27 مرداد تا 5 شهریور در رفاع بحرین برگزار شد، با پیروزی مقتدرانه تیم ملی نوجوانان ایران پایان پذیرفت و ایران توانست به دومین مدال طلای خود دست یابد.

 

دیدگاه تان را بنویسید