طلای پرش با نیزه به مهسا میرزا طبیبی رسید/ قهرمانی مریم محبی در دوی 400 متر

مرحله دوم رقابت های دو و میدانی لیگ با معرفی نفرات به کار خود پایان داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مرحله دوم رقابت های دو و میدانی لیگ امید در بخش بانوان با شرکت 50 ورزشکار دختر از برترین های رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان از صبح امروز در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران آغاز و در نهایت با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

در این دوره از رقابت ها، شرکت کنندگان در مواد 100 متر، 400 متر، 1500 متر، 400 متر بامانع، 5000 متر، پرش سه گام، پرش بانیزه، پرتاب وزنه و پرتاب چکش با یکدیگر به رقابت پرداختند و نتایج مواد مختلف ورزشکاران به شرح زیر است:

5000 متر:

نجیبه شرشبی از استان خراسان رضوی با ثبت زمان 21:48.35 دقیقه به عنوان نخست دست یافت و پس از او به ترتیب  زهرا آهنی و  فاطمه ابراهیم محمدی در مکان های بعدی جای گرفتند.

پرش سه گام:

مریم کاظمی از استان یزد با ثبت زمان 11.45 متر بر سکوی نخست جای گرفت،پس از این ورزشکار  پردیس عبدالمحمدی و رقیه پرویزی از استان های تهران و زنجان به عناوین دوم و سوم بسنده کردند.

1500 متر:

بهاره جهان تیغ از خراسان رضوی با رکورد 5:18.93 دقیقه به مقام قهرمانی و مدال طلا دست یافت.زینب نوروزی و شقایق خطیبی از استان زنجان به مدال های نقره و برنز این مسابقات دست یافتند.

نتیجه 100 متر:

 ساناز امیری از یزد با ثبت زمان 13.06 ثانیه اول شد و پس از امیری به ترتیب  دلنیا بیگم خانی و  نسرین بهرامی به رده های دوم و سوم قناعت کردند.

400 متر:

مریم محبی از تهران با مجموع زمان 57.64 ثانیه به عنوان نخست دست یافت و  نیایش مصدقی و  محدثه ابراهیم پور از استان های تهران و آذربایجان شرقی مکان های دوم و سوم این رقابت ها را کسب کردند.

 400 متر بامانع:

 ندا قریشی از کردستان با ثبت زمان 1:10.19 دقیقه  به مقام نخست و مدال طلا دست یافت. کژان رستمی و صدف آقاجانی از کردستان به جایگاه های دوم و سوم این رقابت ها بسنده کردند.

پرش بانیزه؛

مهسا میرزاطبیبی از  تهران با پرشی به میزان 3.40 متر قهرمان شد و پس از او  نیلوفر فشخورانی نیز دوم شد.

پرتاب چکش:

امینه کشیری از گلستان با پرتابی به میزان 47.40 متر به عنوان نخست دست یافت و پس از او  ریحانه آرانی و  فاطمه مهر آور در رتبه های بعدی جای گرفتند.

پرتاب وزنه:

 نگین میرزایی از اردبیل با حدنصاب 10.38 مترگردن آویز طلاشد و  کیانا تقی پور و ساناز آذری از استان های فارس و آذربایجان شرقی صاحب مدال های نقره و برنز این مسابقات را از‌آن خود کردند.

 

دیدگاه تان را بنویسید