شایان مصلح: در پرسپولیس باندی وجود ندارد/ ذخیره نامبروان ها هستم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: زمانی که می‌خواستم به این تیم بیایم ذهنیتم چیز دیگری بود اما حالا احساس آرامش دارم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، شایان مصلح ضمن بیان مطلب فوق گفت: فکرش را هم نمی کردم وقتی به پرسپولیس می آیم اینقدر همه چیز خوب باشد. همه چیز سر جای خودش است و کمترین مشکل در بین اعضای تیم وجود دارد.

در پرسپولیس باندی وجود ندارد

مدافع سرخپوشان پایتخت که ابتدای فصل جاری به جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ اضافه شده بود درباره شایعه وجود برخی باندها در بین بازیکنان این تیم افزود: من از یک تیم شهرستانی آمده بودم. انتظار داشتم که وقتی به این تیم می آیم با برخی چالش ها در برخورد با بازیکنان روبرو شوم. اما اینگونه نبود. از همان روز اول بهترین رفتارها انجام شد. همه چیز در وضعیت ایده آل جلو رفت. خبری هم از باند بازی نبود. رفاقت زیادی بین تک تک اعضای تیم وجود دارد. چه بازیکنی که تازه وارد است و چه کاپیتان تیم که برای تمام بازیکنان از احترام ویژه ای برخوردار هستند. یکی از رموز موفقیت پرسپولیس همین موضوع است.

اصلا پشمان نیستم

مصلح درباره انتخاب پرسپولیس تصریح کرد: حرف هایی گهگاه به گوشم می رسد که معمولا خیلی زود هم فراموش می کنم. مثلا می گویند اگر جای دیگری بودم شرایط بهتری برایم رخ می داد. من به پرسپولیس آمده ام و در پرسپولیس بازی می کنم. از این انتخابم هم خیلی راضی ام. تردیدی در این موضوع ندارم که می توانم با پرسپولیس باز هم رشد کنم.

ذخیره نامبروان ها هستم

وی درباره نیمکت نشینی خود گفت: هیچ بازیکنی نیست که از این موضوع رضایت داشته باشد. اما می خواهم بگویم به تیمی آمده ام که ذخیره نامبروان های فوتبال ایران شده ام. مثلا حسین ماهینی را می توان منکر شد؟ می توان به آمادگی بازیکنان اینچنینی ایرادی وارد کرد؟ من در شرایط خوبی هستم اما بازی کردن در ترکیب اصلی به دستور آقای برانکو برمی گردد. یاد گرفته ام صبور باشم. در داماش که بازی می کردم روی سکو هم نشستم اما کار به جایی رسید که وقتی لیگ یک برای سپیدرود بازی می کردم شایعه شده بود می خواهم به تیم ملی دعوت شوم. من وظیفه ام تمرین کردن است و از این موضوع راحت نمی گذرم.

الاهلی حریف خطرناکی است

مصلح درباره دیدار برگشت مقابل الاهلی عربستان اظهار داشت: آنها تیم خیلی قدرتمندی هستند و امکاناتی که تیم های آسیایی دارند قابل مقایسه با ما نیست. پول یک نفر از بازیکنان الاهلی با تمام بودجه باشگاه پرسپولیس برابری می کند. باید حواسمان به آنها در بازی برگشت باشد. بدشانسی که در دیدار رفت داشتیم این بود که همان ابتدای بازی گل خوردیم. بعد از آن هم درست در دقایق ابتدایی نیمه دوم گل خوردیم و کار باز هم سخت تر شد. وقتی باخت را  در چنین شرایطی به تساوی تبدیل می کنیم لذتبخش است. فکر می کنم شرایط آب و هوایی در ابوظبی بهتر باشد و بتوانیم نتیجه خوبی در آنجا بگیریم

با مادرم در تهران خواهم ماند

وی درباره اقامت خود در تهران اظهار داشت: در همین چند روز که تعطیل بودیم پیش مادرم رفتم تا دیداری تازه کنم. فعلا هم در تهران با یکی از دوستانم می مانم اما دنبال منزل هستم تا مادرم را به تهران بیاورم و با هم زندگی کنیم. نمی توانم طور دیگری زندگی کنم و اینطوری برای خودم هم بهتر است.

 

دیدگاه تان را بنویسید