فرصت دوباره هیئت مدیره استقلال به منصوریان

عضو هیئت مدیره استقلال از فرصت دوباره به منصوریان خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حسن زمانی پس از پایان جلسه امروز هیئت مدیره استقلال در خصوص محتوای این جلسه اظهار داشت: موضوعات خوبی در جلسه مطرح و عالی برگزار شد. یکی از مصوبات جلسه تشکیل کمیته اقتصادی باشگاه بود. همچنین تصمیم گرفتیم 2 بازی دیگر به منصوریان فرصت بدهیم.

وی در واکنش به این سؤال که ظاهرا مخالف حضور منصوریان است، گفت: من زیر نظر هیئت مدیره بوده و تابع نظرات هستم. باشگاه به سمتی رفته که در صورتی که منصوریان نتواند در 2 بازی آینده نتیجه بگیرد از یک مربی خارجی مطرح استفاده کنیم.

عضو هیئت مدیره استقلال در خصوص غیبت محمدحسین قریب و اینکه آیا جلسات هیئت مدیره قانونی است یا نه، گفت: جلسه هیئت مدیره حتی با حضور سه نفر هم رسمی خواهد بود. اگر قریب یک جلسه حضور پیدا می‌کرد و مشخص می‌شد عدم حضورش در جلسه هیئت مدیره چیست، بهتر بود.

زمانی ادامه داد: وزیر ورزش و جوانان تأکید کرده که ایشان در جلسات هیئت مدیره حضور پیدا کند. امیدوار بودیم امروز شرکت کند، اما نیامد. قطعا با رایزنی‌هایی که صورت می‌گیرد، وزیر ورزش تصمیم لازم را خواهد گرفت.

وی در واکنش به اینکه ظاهرا قریب خواستار حضور علی نظری جویباری به جای پندار توفیقی شده است، گفت: ای کاش قریب در جلسه شرکت کرده و موارد را مطرح می‌کرد و شاید انجام می‌شد. اینکه در جلسات شرکت نکرده و مسائلی را مطرح کند، درست نیست.

عضو هیئت مدیره استقلال در رابطه با جلسه افتخاری و منصوریان تصریح کرد: منصوریان با هماهنگی افتخاری مطالبی را مطرح کرده و گزارش خود را از طریق مدیرعامل به هیئت مدیره دادند.

زمانی در پاسخ به این سؤال که آیا فرصت 2 بازی دیگر به منصوریان خود به خود به تیم استرس وارد نمی‌کند، گفت: برنامه‌ریزی برای این 2 بازی بوده و فرصت جدیدی نخواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید