انتقاد کی روش از وضعیت چمن زمین محل تمرین شاگردانش

سرمربی تیم ملی ایران از وضعیت چمن زمین محل تمرینات شاگردانش پیش از بازی برابر کره جنوبی گلایه دارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در آستانه دیدار تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی در هفته نهم مرحله پایانی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در شهر سئول، کارلوس کی‌روش از وضعیت چمن مجموعه «ایژین‌ مین» در شهر اینچئون که محل تمرینات تیم ملی ایران است، انتقاد کرد.

او به خبرنگارانی که 10 دقیقه پیش از آغاز تمرینات از او درباره وضعیت تمرینی سؤال پرسیدند، گفت: ما زمانی که کره‌‌ای‌ها به ایران آمدند، سعی کردیم بهترین امکانات را در اختیارشان قرار دهیم و کره‌‌ای‌ها باید همین کار را انجام می‌دادند. این محلی که برای تمرین تیم ما مشخص شده، بهترین محلی نیست که می‌توانستند در اختیار ما بگذارند. کره قرار نیست میزبان جام جهانی باشد و وضعیت این زمین تمرینی هم برای ما مهم نیست اما این وضعیت برای هواداران کره‌ای باعث شرمندگی است.

کی‌روش ادامه داد: با اینکه امکاناتی که در اختیارمان گذاشته شده، رضایتبخش نیست، قصد نداریم از تمرین کردن در اینجا خودداری کنیم، ضمن اینکه گزینه بهتری هم نداریم.

خبرگزاری یونهاپ با یادآوری نارضایتی کره‌‌ای‌ها از وضعیت زمین تمرینی‌شان در ایران پیش از مصاف با مردان کی‌روش در ماه اکتبر سال 2016، به نقل از سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران نوشته است: ما با کره‌ای‌‌ها دشمن نیستیم و الان که اینجا هستیم حس بدی نداریم. ما اینجا آمده‌ایم که فوتبال بازی کنیم و تمام تلاش‌‌مان را برای کسب پیروزی انجام دهیم.

کی‌روش در پایان با مقایسه شرایط و امکانات تیم ملی کره و ایران در مسیر صعود به جام جهانی کره جنوبی، تأکید کرد: ما مانند کره‌ای‌ها امکانات و شانس انجام بازی‌های تدارکانی برابر تیم‌هایی مانند برزیل را نداریم، پس از بازی‌مان برابر کره باید نهایت استفاده را برای کسب آمادگی انجام دهیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید