حرف های علی انصاریان درباره هم بازی شدنش با فرشاد احمدزاده در یک سریال

علی انصاریان مدافع سابق پرسپولیس معتقد است اگر پرسپولیس در بازی اول مقابل الاهلی پیروز شود تا حدود زیادی صعودش به دور بعد را قطعی خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، علی انصاریان مدافع قدیمی  پرسپولیس و تیم ملی  این روزها به شدت درگیر کارهای بازیگری و حضور در فیلم و سریال های مختلف است.

او در رابطه با شرایط این روزهای پرسپولیس گفت:« متاسفانه نتوانسته ام بازی های پرسپولیس را کامل ببینم اما از فرشاد( احمدزاده) شرایط را پرسیدم. خدا را شکر تیم شرایط خوبی دارد و امیدوارم با شکست الاهلی به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود کند.»

انصاریان همچنین درباره نتایج پرسپولیس در این فصل از رقابت ها گفت:« به نظر من پرسپولیس نتایج خوبی گرفته و حتی معتقدم مساوی با سیاه جامگان هم نتیجه بدی نبود چرا که پرسپولیس یک بازی حساس و مهم پیش رو داشت. به همین خاطر احتمالا بازیکنان برای اینکه برای بازی با الاهلی در سلامت باشند حتما کمی محتاطانه بازی کرده اند.»

مدافع سابق پرسپولیس درباره بازی حساس روز سه شنبه برابر الاهلی عربستان هم گفت:« من معتقدم پرسپولیس اگر در بازی رفت پیروز شود به راحتی می تواند از این مرحله صعود کند.»

انصاریان همچنین افزود:« امسال پرسپولیس تیم خوب و یک دستی دارد و چند بازیکن خوب هم گرفته است. هرچند من نتوانستم به دلیل مشغله کاری بازی های این فصل را کامل ببینم اما نتایج این تیم واقعیت را نشان می دهد.»
علی انصاریان که درحال حاضر به صورت حرفه ای و جدی مشغول کار بازیگری است درباره همبازی شدنش با فرشاد احمدزاده هافبک حال حاضر پرسپولیس در یک سریال تلویزیونی گفت:« بله با فرشاد احمدزاده در یک سریال همبازی هستیم و او نقش برادر کوچکتر من را بازی می کند.»

او با توضیح بیشتر درباره این سریال گفت:« نام این سریال محکومین و به کارگردانی سیدجمال سید حاتمی است که فیلم لاک جیغ را ساخته است. این سریال برای شبکه یک تولید شده و ساختار اپیزودیک دارد و من و فرشاد( احمدزاده) در یک قسمت آن هم بازی بودیم.»

بازیکن سابق پرسپولیس درباره کیفیت بازیگری فرشاد احمدزاده گفت:« فرشاد خیلی پسر خوبی است و قطعا فوتبالش بهتر از بازیگری اش است.»

 

دیدگاه تان را بنویسید