مسابقات یونیورسیاد ۲۰۱۷

جودوکار ایرانی باوجود غلبه بر نماینده ایرانی الاصل آمریکا حذف شد

حمیدرضا سجادی فرد نماینده سنگین وزن جودو ایران در مسابقات دانشجویان جهان از دور این مسابقات کنار رفت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حمید رضا سجادی فرد نماینده سنگین وزن جودوی ایران در مسابقات دانشجویان جهان امروز ابتدا به مصاف حریف روسی رفت و مقابل این حریف خود شکست خورد. سجادی فرد که گمان می کرد کارش در این مسابقات تمام شده، امکان حضور در شانس مجدد را پیدا کرد و توانست در این بخش نماینده ایرانی الاصل تیم آمریکا را شکست بدهد. با این حال سجادی فرد برابر بنیامین بوریزگارن نماینده تیم آلمان شکست خورد و در نهایت از این مسابقات حذف شد.

سجادی فرد پس از حذف از بازیهای یونیورسیاد ۲۰۱۷ گفت: مقابل حریف روسی بد کار نکردم. بدنم سرحال بود اما یک لحظه گیر افتادم. فکر می‌کنم رنکینگ او بالاتر از سایر جودوکاران حاضر در این مسابقات باشد. در مجموع سطح رقابتهای سنگین وزن بالا است.

او ادامه داد: من پیش از این در مسابقات کارگران جهان قهرمان شده ام و در سال ۲۰۱۳ در مسابقات ارتش های جهان شرکت کردم. فکر می‌کنم سطح مسابقات مانند ارتش های جهان باشد.

سجادی فرد در پایان گفت: سه ماه در اردوی مسابقات کارگران حضور داشتم و بعد از آن در اردوی دانشجویان شرکت کردم. از زارع نژاد سرمربی تیم بخاطر زحماتی که کشیدی و روحیه ای که به من داد تشکر می کنم. حیف شد فرصت یونیورسیاد را از دست دادم.

 

دیدگاه تان را بنویسید