تاج: با تیم ملی عراق در روز فیفا بازی می‌کنیم

رئیس فدراسیون فوتبال ایران در ملاقات با وزیر جوانان و ورزش عراق از توافق برای بازی تیم‌های ملی ۲ کشور در روز فیفا خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مهدی تاج در خلال نشست خود با عبدالحسین عبطان گفت: وزارت جوانان و ورزش عراق انقلابی با ساخت و افتتاح ورزشگاه‌های جدید ایجاد کرد که این مسئله باعث پیشرفت و موفقیت تیم‌های ملی فوتبال این کشور خواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران ادامه داد: دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال ایران با عراق حق این کشور را برای میزبانی دیدارهای بین‌المللی در ورزشگاه‌های خود اثبات خواهد کرد و باعث بازگشت تیم ملی عراق به برگزاری‌ بازی‌ها با حضور تماشاگرانش می‌شود.

مهدی تاج در ادامه با اشاره به توافق دوجانبه با طرف عراقی گفت: توافق کردیم که تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق در روز فیفا یک بازی رو در روی هم برگزار کنند. همچین در روزهای آینده توافقی میان فدراسیون فوتبال 2 کشور ایران و عراق تحت نظر وزارت جوانان و ورزش عراق انجام خواهد شد.

وی سپس ضمن تقدیر از میهمان‌نوازی و میزبانی طرف عراقی در سفرش به این کشور اظهار داشت: از آنچه که در بازدیدهایم از مجموعه‌های ورزشی مشاهده کردم متجب شدم. در ورزشگاه‌های کربلا و نجف پیشرفت بسیار خوبی در روند ساخت خود که همچنان ادامه دارند مشاهده کردم.

شرار حیدر، نایب رئیس فدراسیون فوتبال عراق نیز با تقدیر از سفر هیئت ایرانی به این کشور و تاکید بر همکاری گسترده و نزدیک فی‌مابین صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام‌جهانی 2018 روسیه را نیز تبریک گفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید