هفته چهارم لیگ برتر هفدهم

تساوی یک نیمه ای استقلال مقابل سایپا

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و سایپا با تساوی خاتمه یافت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در ادامه دیدارهای هفته چهارم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم‌های سایپا و استقلال از ساعت 20:45 امروز (پنجشنبه) با قضاوت محمدحسین زاهدی‌فر در ورزشگاه تختی تهران به مصاف هم رفتند که نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

ترکیب سایپا: محمدرضا اخباری، محمد دانشگر، رضا علیاری، دانیال ماهینی، امید خالدی، رضا اسدی، روزبه شاه‌علی‌دوست، علی قلی‌زاده، آرش رضاوند، مهدی ترابی و محمد عباس‌زاده.

ترکیب استقلال: سیدمهدی رحمتی، پژمان منتظری، سیدمجید حسینی، یعقوب کریمی، وریا غفوری، روزبه چشمی، سرور جپاروف، مجتبی جباری، داریوش شجاعیان، حسن بیت‌سعید و سجاد شهباززاده (علی قربانی - 40).

نیمه اول/ استقلال صفر - سایپا صفر

دقیقه 5: ضربه ایستگاهی برای سایپا را ترابی روی دروازه سانتر کرد که توپ توسط مدافعان استقلال برگشت داده شد. توپ برگشتی به شاه‌علی‌دوست رسید که شوت محکم این بازیکن با اختلاف زیادی از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 17: مهدی ترابی از سمت راست وارد محوطه جریمه استقلال شد و توپ را روی زمین مقابل دروازه حریف فرستاد که این توپ بدون آنکه به بازیکنی برخورد کند، عرض زمین را طی کرد و به بیرون رفت.

دقیقه 19: شوت زمینی جپاروف از پشت محوطه جریمه استقلال به مدافع سایپا برخورد کرد و تغییر جهت داد. در ادامه زمانی که شهباززاده قصد ضربه زدن به توپ را داشت، محمدرضا اخباری آن را با یک شیرجه سریع مهار کرد.

دقیقه 21: مهدی ترابی در یک ضدحمله، توپ را به پشت محوطه جریمه استقلال رساند و با یک پاس تماشایی، قلی‌زاده را در موقعیت تک به تک با رحمتی قرار داد که ضربه قلی‌زاده را دروازه‌بان استقلال با کرنر فرستاد تا بهترین موقعیت بازی تا این لحظه تبدیل به گل نشود.

دقیقه 23: شوت محکم رضاوند از فاصله 23 متری با اختلاف کمی از روی دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 25: نفوذ وریا غفوری از سمت راست و سانتر او پس از برخورد به مدافعان سایپا توسط بازیکنان این تیم دفع شد.

دقیقه 29: پاس جپاروف به غفوری در محوطه جریمه سایپا رسید که شوت محکم مدافع راست استقلال پس از برخورد به دیرک عمودی دروازه به زمین بازگشت و بهترین فرصت استقلال برای گلزنی از دست رفت.

دقیقه 31: بیت‌سعید با یک پاس عمقی، شهبازاده را راهی دروازه سایپا کرد و ضربه مهاجم استقلال را که چندان محکم نیز نبود، اخباری به کرنر فرستاد.

دقیقه 32: شوت بیت‌سعید از گوشه محوطه جریمه سایپا به مدافع سایپا برخورد کرد و تغییر مسیر داد و اخباری به راحتی آن را مهار کرد.

دقیقه 38: ترابی درون محوطه جریمه استقلال قصد عبور از سه بازیکن را داشت که داور برخورد او با مدافع حریف را خطا تشخیص نداد.

دقیقه 40: شهباززاده از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد و جای خود را در ترکیب استقلال به علی قربانی داد.

 

دیدگاه تان را بنویسید