بادامکی: امیدوارم پرسپولیس قهرمان لیگ شود

کاپیتان تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: پرسپولیسی‌ها قبل از این دیدار ما را دست کم گرفته بودند و این مسئله کار ما را در این مسابقه راحت‌تر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حسین بادامکی پس از تساوی یک-یک سیاه‌جامگان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: قبل از مسابقه شرایط به نحوی بود که همه از برتری پرسپولیس سخن می‌گفتند. این شرایط به نفع ما شد و کار ما را آسان‌تر کرد. پرسپولیسی‌ها ما را دست کم گرفتند و باید بابت تساوی مقابل تیم بزرگ پرسپولیس خدا را شکر کنیم. کسب یک امتیاز از این دیدار از لحاظ روحیه و اعتماد به نفس به ما کمک خواهد کرد تا در ادامه لیگ عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی در خصوص تشویقش از سوی هواداران پرسپولیس عنوان کرد: هواداران پرسپولیس همیشه به من لطف داشتند و از زمان جدایی از این تیم هر بار که به ورزشگاه آزادی آمدم من را مورد محبت خود قرار دادند. از هواداران پرسپولیس ممنون هستم و امیدوارم پرسپولیس این فصل نیز قهرمان لیگ برتر شود.

کاپیتان تیم سیاه‌جامگان در خصوص اعتراض پرسپولیسی‌ها به عملکرد داور مسابقه گفت: نباید در خصوص مسئله داوری من صحبت کنم، اما اعتقاد دارم حاج‌ملک تا جایی که در توانش بود سعی کرد قضاوت خوبی داشته باشد. ممکن است صحنه‌ای به نفع پرسپولیس و صحنه‌ای دیگر به نفع ما سوت زده باشد.

بادامکی در پایان در خصوص موقعیت گلی که در ابتدای مسابقه از دست داد، خاطرنشان کرد: متاسفم که نتوانستم آن توپ را تبدیل به گل کنم چرا که موقعیت بسیار خوبی بود. فکر می‌کردم صد در صد توپ را گل می‌کنم که متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

 

دیدگاه تان را بنویسید