5 تیم لیگ برتری از سوی کمیته انضباطی جریمه شدند

کمیته انضباطی فدراسیون رای های خود درباره تیم های مختلف لیگ برتر را صادر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، دیدار تیم های ذوب آهن و گسترش فولاد از هفته دوم لیگ برتر فوتبال در حالی برگزار شد که از سوی فرناندود ده خسوس، دروازه بان تیم گسترش تخلفاتی مبنی بر رفتار غیرورزشی با عکاسان صورت گرفت. برهمین اساس کمیته انضباطی وی را به توبیخ کتبی و درج در پرونده محکوم کرد.

دیدار سپیدرود رشت و سیاه جامگان از هفته دوم برگزار شد. پیام ملکیان بازیکن سیاه جامگان به دلیل رفتار غیرورزشی بعد از به ثمر رساندن گل که سبب تخلفات تماشاگران تیم مقابل شد به توبیخ کتبی و مبلغ 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین تیم سپیدرود رشت نیز به دلیل تخلفات تماشاگرانش و پرتاب بطری به زمین مسابقه 50 میلیون ریال جریمه شد.

دیدار گسترش فولاد و سپیدرود رشت از هفته سوم 19 مردادماه در ورزشگاه بنیان دیزل برگزار شد و تیم سپیدرود رشت به دلیل شکستن تعدادی از صندلی های ورزشگاه مبلغ 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

دیدار سپاهان با پارس جنوبی از هفته سوم در اصفهان برگزار شد و از سوی تیم سپاهان تخلفاتی مبنی بر پرتاب مواد محترقه از سوی هواداران این تیم رخ داد. برهمین اساس کمیته انضباطی تیم مربوطه را به پرداخت مبلغ 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

بازی استقلال تهران و تراکتور در حالی 20 مردادماه در ورزشگاه آزادی انجام شد که هواداران تیم تراکتورسازی قبل از شروع مسابقه نسبت به هواداران تیم مقابل اقدام به دلیل تخلفات تماشاگرانش قبل از شروع مسابقه فحاشی و پرتاب اشیا نسبت به هواداران تیم مقابل صورت گرفت. براین اساس تیم تراکتور مبلغ 150 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. لازم به توضیح است این رای قابل تجدیدنظر خواهی است. همچنین تیم استقلال به خاطر اهانت هوادارانش نسبت به تیم مقابل مبلغ 10 میلیون ریال جریمه شد.

دیدار صنعت نفت آبادان و پدیده مشهد 20 مردادماه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد و حسین بغلانی به دلیل رفتار زننده با تیم مقابل و نماینده فدراسیون فوتبال مبلغ 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید