مراسم تشییع مرحوم محمد علی فلاحتی نژاد با حضور ورزشی ها+ تصاویر

مراسم تشییع مرحوم محمد علی فلاحتی نژاد، قهرمان اسبق وزنه برداری جهان و آسیا با حضور ورزشی ها در حال برگزاری است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس ، مراسم تشییع زنده‌یاد محمدعلی فلاحتی نژاد قهرمان اسبق جهان و آسیا صبح امروز (سه شنبه) از مقابل منزل پدری وی در خیابان قزوین با حضور مسئولین، قهرمانان، هم دوره ای ها و علاقه‌مندان این ورزشکار با اخلاق برگزار شد. 

در این مراسم خیل کثیری از اهالی وزنه برداری و ورزشکاران حضور داشتند . جمعیت به اندازه ای زیاد بود که 14 سال پیش و مراسم استقبال از فلاحتی نژاد قهرمان جهان در بازگشت از رقابت های قهرمانی جهانی در ونکوور را تداعی می کرد. همچنین دسته عزاداری با علامت امام حسین(ع) در این مراسم حضور داشت. 

پیکر شادروان فلاحتی نژاد ابتدا به مسجد الهادی در خیابان غفاری برده شد و پس از اقامه نماز و خواندن دعا، روی دست علاقمندان به سمت خانه پدری که روبروی این مسجد قرار دارد، تشییع شد. 

جمعی از اهالی وزنه برداری نظیر علی مرادی رئیس فدراسیون، محمدحسین برخواه سرمربی تیم های ملی جوانان و نوجوانان، محسن بیرانوند سرمربی تیم ملی وزنه برداری، بهمن زارع مربی سابق تیم ملی، سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن، بهادر مولایی وزنه بردار تیم ملی، تورج فرهادی رئیس هیات وزنه برداری تهران و... در این مراسم حضور داشتند.

 

پس از مراسم تشییع پیکر مرحوم فلاحتی‌نژاد از مقابل منزل پدری‌اش، مراسم خاکسپاری این وزنه‌بردار سابق تیم ملی کشورمان در قطعه نام آوران بهشت زهرا (س) برگزار و وی در ‏قطعه 255 - ردیف 43 - شماره 17 در آغوش خاک آرام گرفت.

 

 

محسن بیرانوند، سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری 

 

200

 

علی مرادی: فلاحتی نژاد برای خودش نام نیک باقی گذاشت

رییس فدراسیون وزنه برداری درباره درگذشت مرحوم فلاحتی نژاد گفت: مرحوم فلاحتی نژاد با رفتار خود نشان داد که فقط نام ورزشکار را به دوش نمی کشد و یک قهرمان واقعی است،  او به مسائل اخلاقی اهمیت می داد و  هم فردی راستگو بود و همین صداقت در کار باعث شد که بسیاری از مردم او را دوست داشته باشند.

او ادامه داد: فوت ناگهانی مرحوم فلاحتی نژاد و این ضایعه دردناک را به خانواده او، جامعه ورزش و خانواده وزنه برداری تسلیت می گویم.

رئیس فدراسیون وزنه برداری در پایان بیان کرد: همه انسان ها نقاط قوت و ضعف دارند و همین مسائل باعث می شود در هنگام از دست دادن عزیزان یاد آنها بیفتیم. یک لحظه به خود می آییم و می بینیم که دوستانمان در کنارمان نیستند. بنابراین باید قدر همدیگر را بیشتر بدانیم. امیدوارم فقط برای افراد نام نیک به یادگار بماند و خدا رحمت کند فلاحتی نژاد را که برای خودش نام نیک باقی گذاشت.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید