تمرین تیم ملی والیبال بانوان در روز استراحت تیم‌ها

بانوان والیبالیست تیم ملی ایران در روز استراحت تیم ها پس از پایان یافتن مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی زنان آسیا تمرین کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس ، نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیا از 18 تا 26 مردادماه در شهر «مانیل» کشور فیلپین پیگیری می شود.

بانوان ملی پوش والیبال ایران دور مقدماتی این مسابقات را با دو باخت و یک پیروزی به پایان رساندند و حالا در مرحله دوم این رقابت ها باید روز دوشنبه 23 مردادماه به مصاف استرالیا بروند.

تیم ملی والیبال بانوان ایران با وجود اینکه امروز و فردا را با قرعه استراحت روبرو شده است، اما طبق برنامه کادر فنی از ساعت 11 تا 12:30 امروز به وقت محلی تمرین کرد. شاگردان اکرم قهرمانی از ساعت 10:30 هتل کریمسون را به مقصد ورزشگاه مونتینلوپا ترک کردند. تمرین تیم ملی از ساعت 11 و با حرکات کششی و گرم کردن آغاز شد.

با توجه به اینکه مسابقه سوم تیم ملی در مرحله گروهی و در مصاف با مالدیو مسابقه سبک تری بود، در نتیجه این جلسه تمرین سنگین برگزار شد. پس از به اتمام رسیدن تمرینات کششی، دویدن،و گرم کردن و همچنین کار با توپ، سرمربی تیم ملی بازیکنان را به دو گروه تقسیم کرد تا در زمین بازی کنند.

در این بازی درون تیمی بازیکنان ملی پوش برای هر امتیازش مثل یک بازی رسمی جنگیدند.

مصطفی شجاعی مشار فنی تیم ملی در طول این بازی تذکرات لازم را به بازیکنان داد تا تاکتیک ها را با کیفیت بهتری انجام دهند.

تیم ملی یک نوبت هم عصر امروز تمرین با وزنه انجام خواهد داد.

دیدگاه تان را بنویسید