دوومیدانی معلولان جوانان جهان - سوئیس

سه مدال طلای دیگر برای کاروان ایران

با کسب ۳ مدال طلای دیگر توسط ورزشکاران معلول کشورمان شمار مدال های ایران در نخستین دوره رقابت‌های دو و میدانی جوانان جهان به عدد ۵ رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، فاطمه انصاری موفق شد با کسب مدال طلا در ماده پرتاب وزنه به عنوان سومین طلایی ایران در رقابت‌های جهانی دو و میدانی معلولان جهان در سوئیس لقب بگیرد. انصاری امروز (شنبه) با پرتاب 8 متر و 93 سانتی‌متری در کلاس F42-47 موفق به کسب مدال طلا شد.

مدال نقره به «جنیفر گومز» مکزیکی رسید که 8 متر و 46 سانتی‌متر پرتاب کرد.

مرضیه قاسمی هم با پرتابی به میزان 6 متر و 7 سانتی‌متر در جایگاه سوم قرار گرفت اما با توجه به اینکه این ماده تنها سه شرکت کننده داشت و با توجه به قانون منهای یک، به این پارا دو و میدانی کار ایران مدالی تعلق نگرفت.

همچنین علی اصغر ابارقی در ماده پرتاب وزنه کلاس ادغامی F51-57 با پرتاب 7 متر و 48 سانتی‌متر به مدال طلا رسید و محمود احمدی بلوطکی در ماده پرتاب وزنه کلاس ادغامی F52-57 با پرتابی به میزان 8 متر و 4 سانتی‌متر صاحب پنجمین گردن آویز طلا ایران شد.

مهدی قادری با 7/44 به مدال نقره رسید و محمدحسن میرزایی با 6/57 سوم شد اما با توجه به سه شرکت کننده در این ماده و قانون منهای یک، مدالی به این پرتابگر کشورمان تعلق نگرفت.

با این حساب جمع مدال ایران در بازی های پارا دو و میدانی جوانان جهان در کشور سو‌ئیس به عدد پنج می رسد.

انتهای پیام /

کاروان 24 نفره ایران پیش از این دو مدال طلا در این رقابت های چهار روز ه در کشور سوییس کسب کرده بود.

 محمدحسن میرزایی در پرتاب دیسک با رکورد 25 متر و 97 سانتیمتر صاحب اولین نشان طلای ایران شد و مهرداد مرادی در دوی 100 متر نابینایان و کم بینایان طلا گرفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید