گلایه های دروازه بان آبی پوشان؛

طالبلو: تا نیم‌فصل در لیگ برتر نخواهم بود/ نمی خواستم وصله ناجور پرسپولیس باشم!/ استقلال با من بدترین رفتار را انجام داد

وحید طالب‌لو دروازه‌بان سابق تیم استقلال دل پری از مسوولان این باشگاه دارد و از رفتار بد مسوولان این باشگاه بابت مسایل مالی خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، طالب‌لو که فصل گذشته در فولاد خوزستان حضور داشت اعلام کرد پیشنهاد‌هایی دارد اما به دلیل مسایل خانوادگی تا نیم‌فصل در لیگ برتر نخواهد بود.

او در بخشی از گفتگوی خود با رادیو تهران اظهار داشت: در بدترین شرایط که تیم خودم (استقلال) خیلی رفتار نامناسبی با من داشت از تیم رقیب پیشنهاد داشتم. این را به صراحت می‌گویم و می‌توانند استعلام بگیرند. ولی به احترام هواداران هر دو تیم استقلال و پرسپولیس، به هرحال استقلالی‌ها خیلی به من لطف و محبت داشته‌اند و پرسپولیسی‌ها هم مثل استقلالی‌ها خیلی تیمشان را دوست دارند و من هم به تیمشان احترام می‌گذارم و ممکن بود وصله ناجور پرسپولیس باشم گرچه اعتقاد خیلی‌هایشان این نبود ولی تصمیم گرفتم حتی باوجود بدترین رفتارها از سوی باشگاه استقلال این کار را انجام ندهم.

طالب‌لو در ادامه با گلایه از مسوولان استقلال گفت: در حال حاضر هم در مسایل مالی بدترین رفتار را با من انجام می‌دهند و این از همه دردناک‌تر است و باعث می‌شود جوانانی که بعد از ما می‌آیند دیگر شرایطی که ما داشتیم را ادامه ندهند. به همین دلیل است که فوتبال ما شاید حرفه‌ای‌تر شده باشد اما از لحاظ روحی، روانی و اخلاقی و خیلی مسایل دیگر در حال افت است.

 

دیدگاه تان را بنویسید