سیچلو: بازی آسانی برابر پاکستان نخواهیم داشت

سرمربی تیم والیبال امید ایران گفت: در حملات و اسپک عملکرد خوبی داشتیم، همچنین با سرویس‌های خوب توانستیم تیم حریف را تحت فشار قرار دهیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، خوان سیچلو، سرمربی تیم والیبال امید ایران بعد از پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل عراق اظهار داشت: از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم زیرا همیشه اولین بازی تورنمنت‌ها بازی‌ سختی است. به خصوص که این اولین تجربه حضور بازیکنان در مسابقات بزرگسالان بود.

وی ادامه داد: کمی در دریافت دچار مشکل بودیم اما در حملات و اسپک عملکرد خوبی داشتیم. همچنین با سرویس‌های خوب توانستیم تیم حریف را تحت فشار قرار دهیم.

سرمربی تیم ملی امید والیبال ایران اظهار داشت: از نتیجه‌ای که بدست آمده خوشحال هستم و امیدوارم در بازی فردا بازیکنان با آمادگی بیشتری مقابل حریفشان ظاهر شوند.

سرمربی آرژانتینی تیم والیبال ایران در ادامه گفت: امیدوارم همه بازیکنانم بهتر کار کنند. سطح این مسابقات روز به روز پیشرفت می‌کند. ما برای کسب تجربه و برای هر روز بهتر شدن به این مسابقات آمدیم.

سیچلو درباره تیم پاکستان که حریف بعدی تیم ملی ایران خواهد بود، گفت: اعتقاد ندارم که پاکستان تیم ضعیف‌تری نسبت به حریف امروز ما است. امروز تیم پاکستان بازی خوبی ارائه نداد اما در مجموع نمی‌توان گفت تیمی ضعیفی هستند.

وی افزود: این تیم در قطر دو بازی دوستانه برگزار کرد که در آن مسابقه نمایش بهتری نسبت به بازی امروز داشت و در باکو و مسابقات کشورهای اسلامی هم مقابل ترکیه نمایش خوبی داشتند و به سختی مقابل این تیم شکست خوردند. پس نمی‌توان گفت بازی آسانی داریم.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید