دستیار منصوریان تهدید به شکایت کرد!

محمد خرمگاه دستیار علیرضا منصوریان در استقلال یکی از شاکیان باشگاه نفت تهران است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، خرمگاه تهدید کرده در صورتی که پرداخت مطالبات او از طریق فدارسیون فوتبال حل نشود به فیفا شکایت خواهد کرد.

خرمگاه گفت: امیدوارم آقای تاج به قولی که در جلسه به ما دادند پایبند باشند و پول ما را بگیرند چراکه این بچه‌ها برای تیم زحمت کشیدند. همانطور که گفتم به هیچ عنوان حق زن و بچه‌ام کوتاه نمی‌آیم و اگر به ما پول ندهند، خودم از فدراسیون فوتبال به فیفا شکایت می‌کنم. همه ما زیرمجموعه فیفا هستیم و حداقل باید یک مرجع بین‌المللی به داد ما برسد.

او با انتقاد از مدیران نفت گفته است: سوال من این است اگر خود مدیران نفت که با ما قرارداد امضا کردند 6 ماه حقوقشان را دریافت نمی‌کردند وضع زندگی‌شان به چه روزی می‌افتاد و چکار می‌کردند؟ من از مدیران 2 سال نفت بسیار گله دارم چراکه قراردادهایی را با ما امضا کردند که نمی‌توانند آنها را اجرا کنند. من شخصا از حق زن و بچه‌ام نمی‌گذرم و هرکاری لازم باشد می‌کنم.

عجیب ترین موضوع در این مقطع برای خرمگاه امضای قرارداد باشگاه نفت با نفرات جدید است. مربی استقلال با اشاره به این موضوع می گوید: آقای تاج به ما گفتند که حق و حقوق بازیکنان و کادرفنی سابق را می‌گیرند اما سوال من این است که چطور اینقدر راحت می‌توانند حق بچه‌های ما را بخورند و با مربی و بازیکنان جدید قرارداد ببندند. من نمی‌دانم ما باید مطالباتمان را از شرکت نفت بگیریم یا از بهنام پیشرو اما آنچه مسلم است به طور قطع هر کاری لازم باشد انجام می‌دهیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید