سینا عشوری از دلایل ماندنش در تراکتورسازی گفت

هافبک دفاعی تیم فوتبال تراکتورسازی تأکید کرد که ماندنش در این تیم بهترین اتفاق ممکن بوده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سینا عشوری با ابراز خرسندی از قطعی شدن حضورش در تراکتورسازی گفت: من از این موضوع خیلی خوشحالم و باید بگویم که دعای هواداران تراکتورسازی نقش مهمی در ماندن من داشت. من در شرایطی که تکلیف خودمان را نمی‌دانستم تصمیم به ماندن گرفتم، چون به پیراهن تراکتورسازی تعصب دارم. خوشحالم که در نهایت ماندنی شدم و باید از مسئولان باشگاه و کادر فنی و همچنین مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ تشکر کنم.

هافبک دفاعی تیم فوتبال تراکتورسازی ادامه داد: ماندن در تراکتورسازی بهترین اتفاق ممکن بود و من انگیزه زیادی دارم تا در فصل جاری به تیمم کمک کنم و امیدوارم هواداران تراکتورسازی را راضی کنم.

عشوری درمورد اینکه آیا می‌توان از تراکتورسازی توقع قهرمانی یا کسب سهمیه داشت، اظهار داشت: من در این زمینه صحبتی نمی‌کنم. فقط می‌توانم بگویم که تراکتورسازی دنبال پیشرفت و کسب نتایج خوب است، ولی صحبت از سهمیه و قهرمانی بسیار زود است. ما باید وارد بازی‌ها شویم تا ببینیم شرایط چگونه پیش خواهد رفت.

وی در خاتمه تصریح کرد: تیم ما در تمرینات روز به روز بهتر شده است و بازیکنان پیشرفت قابل توجهی داشتند. امیدوارم که بتوانیم در شروع لیگ نتایج خوبی بگیریم و کمترین نوسان را داشته باشیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید