حرف های یکی از نزدیکان ریاست جمهوری درباره نقل و انتقالات سرخابی ها

مدیرکل تشریفات نهاد ریاست جمهوری درخصوص نقل‌و انتقالات این فصل سرخابی‌ها صحبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بهمن حسین‌پور مدیر کل تشریفات دکتر حسن روحانی در خصوص نقل و انتقالات این فصل لیگ برتر صحبت کرد.

وی اظهار داشت: پرسپولیس امسال نسبت به سال گذشته بسیار خوب یارگیری کرده است. حضور منشا در خط حمله به این تیم کمک می کند و اگر طارمی هم بتواند نمایش خوب خود را داشته باشد پرسپولیس خطرناک ترین خط حمله را در لیگ خواهد داشت. در خط میانی نیز حضور بازیکن جدید سیامک نعمتی و محسن مسلمان باعث خواهد شد مهاجمان به خوبی تغذیه شوند.

وی در ادامه افزود: امسال گل های زده پرسپولیس خیلی بالاتر خواهد رفت و با احترام به دیگر تیم ها پرسپولیس امسال شانس اول قهرمانی است. استقلال هم یارگیری خوبی کرده ولی فکر نمی کنم بتواند مقابل پرسپولیس کاری صورت دهد ولی جزو چهار تیم بالای جدول قرار خواهد گرفت. تیم های پرسپولیس، استقلال، سپاهان و ذوب آهن تیم های خوبی این فصل خواهند بود هر چند که علی دایی نیز هر تیمی را هدایت کرده تیم خوبی ساخته و سایپا می تواند مدعی باشد.

وی خاطرنشان کرد: علی دایی تعصب خوبی را به تیم منتقل می کند و در همه تیم ها این را پیاده می‌کند. نمی خواهم آقای منصوریان و طرفداران استقلال را ناامید کنم ولی آبی پوشان آن قدرت لازم برای مقابله با پرسپولیس را ندارند و با توجه به یارگیری و شناختی که از برانکو دارم امسال پرسپولیس قهرمان خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید