لاتزیو جایگزین آزمون را پیدا کرد

با پیچیده شدن شرایط پیوستن مهاجم ایرانی روبین‌کازان به لاتزیو، این باشگاه ایتالیایی حالا نظرش معطوف به جذب مهاجم هلندی تاتنهام شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در هفته‌های اخیر رسانه‌های ایتالیایی مدعی شدند که هدف اول لاتزیو در فصل نقل و انتقالات تابستانی برای خط حمله‌ سردار آزمون، بازیکن تیم ملی ایران است که در پی جدال دو باشگاه روستوف و روبین‌کازان بر سر جذبش سرانجام تکلیفش مشخص شد و با قرادادی سه ساله به تیم شهر کازان بازگشت.

حتی برخی رسانه‌های ایتالیایی خبر دادند سران باشگاه لاتزیو در این رابطه با پدر سردار آزمون که در عین حال مدیر برنامه‌های وی هم است، ارتباط برقرار کرده‌اند تا احتمال در دسترس بودن این بازیکن در فصل نقل و انتقالات را جویا شوند. در این گزارش‌ها به این مورد اشاره شده بود که روبین کازان حاضر به فروش آزمون در ازای 18 تا 20 میلیون یورو است.

سایت ایتالیایی «کالچو مرکاتو» امروز (جمعه) گزارش داد، لاتزیو پس از اینکه شرایط برای به خدمت گرفتن سردار آزمون برایش دشوار شده، حالا به سراغ وینسنت یانسن، مهاجم 23 ساله تاتنهام رفته است. این مهاجم هلندی سابقه بازی در کنار علیرضا جهانبخش در AZ آلکمار را دارد و تابستان گذشته بود که از این تیم هلندی جدا و به تاتنهام پیوست.

بیانکوسلستی به دنبال این است که یانسن را به طور قرضی از تاتنهام با قابلیت خرید در ازای 14 یا 15 میلیون یورو به خدمت بگیرد. یانسن فصل گذشته در 35 بازی  از رقابت‌های مختلف برای اسپرزها به میدان رفت و 6 گل هم برای این تیم انگلیسی به ثمر رساند.

 

دیدگاه تان را بنویسید