رقمی عجیب برای انتقال نیمار به تیم پاریسی

اگر قرار باشد نیمار راهی پاری سن ژرمن شود، این قرارداد 528 میلیون یورو برای این تیم تمام می شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در روزهای اخیر اخباری در مورد پیوستن نیمار برزیلی به پاری سن ژرمن و تمایل این تیم فرانسوی به پرداخت بند آزادسازی 222 میلیون یورویی موجود در قرارداد این بازیکن منتشر شده اما اگر پاری سن ژرمن واقعا قصد خرید او را داشته باشد، با توجه به دستمزد وی مجموعا باید رقم هنگفت 528 میلیون یورو را بپردازد.

 

علاوه بر بند 222 میلیون یورویی، پی اس جی ملزم به پرداخت 306 میلیون یورو دیگر نیز خواهد بود. سالانه 30 میلیون یورو دستمزد نیمار مجموعا 150 میلیون یورو خواهد شد که به اضافه مالیات 45 درصدی مجموعا دستمزد این بازیکن را به 225 میلیون یورو خواهد رساند.

با توجه به مجرد بودن این ستاره برزیلی، 4 درصد دیگر هم به مالیات وی اضافه خواهد شد که باشگاه آن را پرداخت می کند. در فرانسه قانون بدین شکل است که برای افرادی که بالای 500 هزار یورو دارند، اگر مجرد باشند 4 درصد مالیات اضافه می شود که این قانون در مورد افراد متاهل برای درآمد بالای 1 میلیون یورو است که این موضوع نیز 75 میلیون یورو به هزینه های تیم فرانسوی اضافه خواهد کرد.

پس بدین ترتیب مجموعا پاری سن ژرمن باید سالانه 61.2 میلیون یورو طی این 5 سال برای نیمار دستمزد پرداخت کند که به اضافه بند 222 میلیون یورویی، مجموعا 528 میلیون یورو برای آنها هزینه خواهد داشت.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید