نوجوانان والیبال برابر تیم جوانان تونس به پیروزی رسیدند

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در نخستین مسابقه تدارکاتی و دوستانه خود در تونس موفق به شکست تیم ملی زیر ۲۱ سال این کشور شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، پانزدهمین د‌وره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر 19 سال جهان 27 مرداد تا 5 شهریورماه به میزبانی شهر منامه بحرین برگزار می‌شود و تیم ایران در گروه چهارم با تیم های ایتالیا، مکزیک، چین و جمهوری چک همگروه هست.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران هم اکنون برای برگزاری اردوی برون مرزی در کشور تونس به سر می برد و در شهر تونس علاوه بر پیگیری تمرینات خود، 5 دیدار دوستانه و تدارکاتی با تیم های ملی نوجوانان و جوانان این کشور برگزار خواهد کرد.

شاگردان محمد وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در نخستین دیدار خود به مصاف تیم جوانان زیر 21 سال این کشور رفتند و سه بر صفر به پیروزی رسیدند.

ملی پوشان ایران در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 21 و 25 بر 21 حریف خود را شکست دادند. تیم ایران روز پنج شنبه در دومین مسابقه خود به مصاف تیم ملی نوجوانان تونس می رود.

مرتضی شریفی، امیرمحمد فلاحت‌خواه، امیرحسین توخته، محمدحسین راستی، مهدی جلوه، علی طبری، احسان دانش‌دوست، محمدرضا بیک، سهیل کمال‌آبادی، مهران فیض امام‌دوست، حسین سلیمان اهری، محمدرضا حضرت‌پور، پوریا یلی، امیرحسین اسفندیار و عرفان غلامی پور 15 بازیکن اعزامی به اردوی برون مرزی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران هستند.

سید علیرضا دریابیگی به عنوان سرپرست، محمد وکیلی (سرمربی)، غلامرضا مومنی مقدم (مربی)، علیرضا طلوع کیان، حمید جعفرزاده، حیدر جوادی و مهران زارع (کمک مربی)، محمد امین شاکری (آنالیزور)، مجید عباس‌خواه (ماساژور) و بهزاد میرزایی به عنوان فیزیوتراپ نوجوانان ملی‌پوش را در این اردو همراهی می‌کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید