تیم رویایی اندی ماری در تسخیر بارسایی ها/ عکس

در برترین تیم فوتبال تاریخ از نگاه برترین تنیسور بریتانیا بارسلونا بیشترین نماینده را دارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، اندی ماری اگرچه اکثر وقت خود را روی زمین تنیس می‌گذارند و درگیر مسابقات این رشته ورزشی است اما جزو آن دسته از تنیسورهایی است که نیم نگاهی هم به فوتبال دارند و اتفاقات این رشته ورزشی را دنبال می‌کنند.

دارنده مدال طلای تنیس المپیک، تیم منتخب خود را از میان ستارگان تاریخ فوتبال انتخاب کرده است که در آن تیم فوتبال بارسلونا 4 نماینده دارد.

در تیم رؤیایی اندی ماری، جان لوئیجی بوفون، کاپیتان ایتالیایی یوونتوس دروازه‌بان است و در خط دفاعی چهار نفره جلوی او پائولو مالدینی اسطوره میلان، سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید، ریو فردیناند کاپیتان سابق منچستریونایتد و کافو دفاع راست برزیلی پیشین میلان حضور دارند.

خط میانی تیم رؤیای ماری تمام بارسایی است چرا که در آن آندرس اینیستا،‌ سرخیو بوسکتس و ژاوی هرناندس قرار گرفته است.

بارسلونا اما یک نماینده دیگر هم در تیم رؤیایی ماری دارد که آن لیونل مسی است. مسی در این تیم گوش راست است. در سمت مقابل او در گوش چپ کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی رئال مادرید قرار گرفته است و تیری آنری، مهاجم نوک و کاپیتان سابق آرسنال هم بازیکنی است که ماری به عنوان مهاجم نوک تیم منتخبش برگزیده است.

ماری در باره تیم منتخبش به شبکه اسکای اسپورتس گفت: برای انتخاب بهترین خط میانی، سخت می‌توان گزینه‌هایی بهتر از هافبک‌های بارسلونا زمانی که در اوج بودند پیدا کرد. شما بازیکنانی مانند سرخیو بوسکتس، ژاوی و آندرس اینیستا دارد. منظورم این است که شاید بازیکن بهتری باشند اما آن خط میانی مانند یک جوک بود».

ماری در ادامه در پاسخ به این سؤال که از میان دو ستاره برتری حال حاضر فوتبال دنیا، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو کدامیک را انتخاب می‌کند، اظهار داشت: من لیونل مسی را ترجیح می‌دهم.

ماری 30 ساله یکی از طرفداران پروپا قرص فوتبال است و در کشورش هم هوادار تیم هیبرنیان است.

 

دیدگاه تان را بنویسید