گزارش تمرین استقلال

تشویق جباری در روز غیبت جپارف / تصاویر

در جریان تمرین امروز تیم فوتبال استقلال، سرمربی آبی‌پوشان دقایقی با دو بازیکن باتجربه خودش صحبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم فوتبال استقلال که پس از بازگشت از اردوی ارمنستان دو روز استراحت کرده بود، تمرین امروز (سه‌شنبه) خود را ساعت 18:30 در کمپ باشگاه برگزار کرد.

* دکتر کاوه ستوده که در اردوی ارمنستان حضور نیافت، در تمرین امروز هم شرکت نداشت. علیرضا منصوریان هم در حاشیه تمرین به خبرنگاران گفت که ستورده دیگر به استقلال بازنمی‌گردد.

* تمرین با صحبت‌های منصوریان آغاز شد و سرمربی استقلال دقایقی با شاگردانش صحبت کرد. منصوریان به دلیل شایعات زیادی که در رابطه با برگزاری دربی بوجود آمده، ناراحت بود.

* سرور جپاروف، محسن کریمی و هرایر مگویان غایبان تمرین بودند. جپاروف برای کارهای گذرنامه خود به ازبکستان رفته و مگویان و کریمی هم مصدوم هستند. گفته می‌شود کریمی و مگویان قرار است از لیست استقلال خارج شوند.

* منصوریان در حاشیه تمرین دقایقی با پژمان منتظری و مجتبی جباری خصوصی صحبت کرد.

* حدود 200 هوادار در محل تمرین حضور داشتند و زمانی که منصوریان در حال صحبت با رسانه‌ها بود، به تشویق سرمربی تیم‌شان پرداختند.

* حسن بیت سعید در کنار زمین نرم‌دوی می‌کرد که سرمربی استقلال از او علت اختصاصی دویدنش را پرسید. بازیکن استقلال هم اعلام کرد که کشاله پایش درد می‌کند. منصوریان پس از صحبت با بیت سعید، از پزشکان تیم خواست که او را تحت ماساژ قرار دهند.

* بازیکنان زیر نظر میک مک درموت کارهای ترکیبی و گرم کردن را انجام داده و سپس کارهای تاکتیکی را پشت سر گذاشتند. در فوتبال درون تیمی که 4 دروازه کوچک گذاشته بودند، مجتبی جباری لباس سفید و متمایز از هر دو گروه پوشیده بود تا به عنوان لیدر دو تیم بازی کند. این در حالی بود که در روزهای گذشته عنوان شد که جباری امکان حضور در تمرینات گروهی به طور کامل ندارد.

* در فوتبال درون تیمی با دو دروازه بزرگ، جباری که همچنان نقش لیدر را داشت، یک بازیکن را جا گذاشت که حرکت او باعث تشویق هواداران شد.

* استقلالی‌ها امروز با توپ‌های جدیدی تمرین کردند، توپ‌هایی که قرار است در لیگ برتر از آنها استفاده شود.

به گزارش تسنیم، بازیکنان تیم استقلال فردا (چهارشنبه) در تست‌های پزشکی ایفمارک شرکت خواهند کرد.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید