سردار آزمون در یک قدمی پیوستن به تیم دوم ایتالیا

با توجه به افزایش پیشنهاد سران لاتزیو برای جذب آزمون، مهاجم جوان تیم ملی کشورمان به یک قدمی پیوستن به تیم دوم پایتخت ایتالیا رسیده است.

لینک کوتاه کپی شد

 به گزارش جی پلاس، بحث تمایل لاتزیو برای جذب سردار آزمون به خبر اصلی این روزهای رسانه های ایتالیایی تبدیل شده و روزی نیست که  خبری در این باره منتشر نکنند.تازه ترین سوژه رسانه های ایتالیایی افزایش پیشنهاد لاتزیو به 18 میلیون یورو است.پس از این که پیشنهاد 13 میلیون یورویی  بیانکوچلستی ها برای جذب سردار مورد پذیرش سران روبین کازان قرار نگرفت، این تیم ایتالیایی پیشنهاد خود را به 15 میلیون یورو به اضافه 3 میلیون یورو پاداش  افزایش دادند.

این مبلغ با 20 میلیون یوروی مدنظر روبین تنها 2 میلیون یورو اختلاف دارد و به همین جهت رسانه های ایتالیایی از «تداوم» مذاکرات دو طرف سخن به میان آورده اند.

روزنامه ریپالیکا در این باره می نویسد، لاتزیو حالا می خواهد سردار را با حداقل 15 میلیون یورو به رم منتقل کند. مذاکرات حتی پیچیده تر شده اما بیانکوچلستی ها مطمئن هستند که می توانند این بازیکن مستعد ایرانی را جذب کنند.

کالچو نیوز هم به نقل از روزنامه معتبر کویره دلو اسپورت نوشت، پیشنهاد 3+15 میلیون یورویی لاتزیو  برای خرید آزمون کافی نیست. روبین کازان بین 18 تا 20 میلیون یورو می خواهد.با این وجود گفتگوها طی روزهای آینده ادامه خواه داشت زیرا  لاتزیو قصد تسلیم شدن ندارد.این بازیکن ایرانی چند هفته ای است که هدف اول پایتخت نشینان است.

گازتا نت، سایت منتسب به روزنامه معتبر گازتا دلو اسپورت هم نوشت، تلاش لاتزیو برای جذب سردار آزمون همچنان ادامه دارد.اما برای رسیدن به مهاجم ایرانی روبین کازان باید 18 میلیون یورو بپردازد،این مبلغ هم فقط از طریق فروش کیتا بالده فراهم می شود.

دیدگاه تان را بنویسید