حرف های ساکت درباره جام جهانی 2018 و حضور حداکثری هواداران

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال معتقد است که باید در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برنامه‌ریزی صورت بگیرد تا شاهد حضور حداکثری فوتبالدوستان ایرانی در ورزشگاه‌ها باشیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمدرضا ساکت، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال درباره فعالیت‌های این فدراسیون گفت: تراکم بسیار گسترده‌ای در طول این هفته و هفته‌های آینده در برگزاری اردوهای تیم ملی و تا پایان شهریورماه وجود دارد. معتقدم رکورد بی‌نظیری در برگزاری اردو و کلاس‌های آموزشی در بخش‌های سازمان تیم‌های ملی، کمیته داوران و کمیته آموزش به ثبت خواهد رسید، به طوری که 14 هزار و 20 نفر روز طی 90 روز تیر، مرداد و شهریور در اردوها شرکت خواهند کرد که این تراکم بی‌سابقه حجم گسترده فعالیت بخش‌های مختلف فدراسیون را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: با توجه به کارگروه حقوقی و قضایی که روز گذشته به ریاست مهدی تاج برگزار شد، اقدامات اساسی برای هم‌افزایی سازمانی و هماهنگ کردن فعالیت‌ها در کمیته‌های انضباطی، اخلاق، استیناف، تعیین وضعیت بازیکنان، حقوقی و روابط بین‌الملل را فراهم کرد.

رئیس سازمان تیم‌های ملی گفت: میزبانی مسابقات فوتسال در تبریز، زیر 16 سال در همدان، فوتبال زیر 18 سال در مشهد، رویداد مهم و پیش روی فدراسیون فوتبال است که برگزاری جشن حماسه صعود در 14 شهریورماه در ورزشگاه آزادی بعد از بازی ایران - سوریه یکی دیگر از برنامه‌های ویژه با رویکرد هشتاد هزار هوادار عاشق ایران، یک ورزشگاه سفیدپوش، یک ایران سرفراز تحقق خواهد یافت.

ساکت خاطرنشان کرد: همزمانی جشن صعود با جشن‌های دهه ولایت، پیوند فرهنگی فوتبال با ارزش‌های دینی، مذهبی و انقلابی است. همچنین با توجه به اهمیت سازماندهی برنامه‌ها در جام جهانی، تشکیل ستاد مربوطه با حضور اعضای ذی‌ربط و به ریاست آصفی، کار برنامه‌ریزی منسجم برای استفاده حداکثری از ظرفیت ورزشگاه‌های محل برگزاری بازی‌های ایران در جام جهانی در دستور کار فدراسیون فوتبال است.

رئیس سازمان تیم‌های ملی یادآور شد: باشگاه مس سونگون ورزقان تبریز و اداره کل ورزش و جوانان، هیئت  فوتبال و مسئولان آن استان برای میزبانی موفق در تبریز، مسئولان هیئت فوتبال همدان و اداره کل و ورزش و جوانان به همراه مسئولان این استان و همچنین هیئت فوتبال خراسان رضوی، مسئولان ورزشگاه امام رضا (ع)، تربیت بدنی آستان قدس رضوی و اراده کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی به همراه مردم خونگرم، با فرهنگ و ارزشمند تبریز، همدان و مشهد تلاش دارند تا با سربلندی میزبان سه رویداد بین‌المللی فوتبال و فوتسال باشند.

وی گفت: از سوی دیگر آماده‌سازی تیم‌های ملی فوتسال آقایان و بانوان برای مسابقات فوتسال داخل سالن ترکمنستان و همچنین تیم نوجوانان جهت حضور در جام جهانی هند و تیم‌های زیر 16 و زیر 18 سال از فعالیت‌های ویژه‌ای است که در حال حاضر فدراسیون روی آن تمرکز کرده است.

ساکت یادآور شد: کارگروه ارتقا و توسعه فوتبال با حضور کمیته‌های جوانان، آموزش، بانوان، کمیته فنی و توسعه، سازمان تیم‌های ملی، سازمان لیگ برتر و آکادمی ملی فوتبال به منظور ایجاد همگرایی و هماهنگی فعالیت‌های فدراسیون در بخش توسعه فوتبال پایه (گرستروز) و با هدف استعدادیابی و تعامل با آموزش و پرورش و همچنین کاربردی کردن مسابقات اقدام زیر بنایی دیگری است که در دستور کار قرار دارد.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: نگاه اساسی این است که کمیته‌هایی که در بخش فعالیت‌های خود همپوشانی سازمانی و برنامه‌ای دارند، در یک تعامل ارگانیک در قالب کارگروه‌های سازمان یافته، اقدامات خود را منسجم و هماهنگ کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید