سامانه بلیت فروشی دربی ۸۵ در آلمان بسته شد+ عکس

پس از اعلام لغو دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس که قرار بود در کشور آلمان برگزار شود سایت بلیت فروشی این دیدار بسته شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، پس از کش و قوس‌های فراوان با گذشت ۲۴ ساعت از اعلام لغو دربی هشتادوپنجم که قرار بود به میزبانی کشور آلمان برگزار شود، حامی مالی استقلال و پرسپولیس اصرار دارد که این دربی لغو نشده است.

با وجود اصرار حامی مالی استقلال و پرسپولیس برای برگزاری دربی در آلمان و تکذیب لغو خبر این بازی سامانه بلیت فروشی این مسابقه مسدود است.

سامانه بلیت فروشی دربی ۸۵ در آلمان بسته شد

پس از ورود به سامانه بلیت فروشی دربی ۸۵ آلمان با پیام ذیل مواجه می‌شویم:

«فوری / دربی ۸۵ پرسپولیس و استقلال در آلمان لغو شد:مسابقه دوستانه تیم‌های پرسپولیس و استقلال که قرار بود در آلمان برگزار شود لغو شد. از ابتدای امروز درباره لغو دربی دوستانه آلمان امروز اخبار ضد و نقیضی منتشر شد. ابتدا فتاحی رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد دربی بخاطر نهایی نشدن توافقات اسپانسر منتفی شده و پس از آن مسئول برگزاری مسابقه و اسپانسر مشترک سرخابی‌ها این خبر را رد کرده و تاکید کرد دربی قطعا برگزار می‌شود. اما در این باره مطلع شدیم لغو دربی دوستانه در آلمان را باید قطعی دانست و با این اوصاف سوپرجام هم در موعد مقرر برگزار خواهد شد و دربی دوستانه در تاریخ ۳۱ تیر در آلمان برگزار نخواهد شد»

این در حالی است که روز گذشته پیش از اعلام لغو دربی تعدادی از هواداران و فوتبال دوستان بلیت‌هایی را از این سامانه خریداری کرده بودند.

سامانه بلیت فروشی دربی ۸۵ در آلمان بسته شد

 

دیدگاه تان را بنویسید