غفوری: بازی با صنعت نفت آبادان دشوار است

مدافع راست تیم فوتبال استقلال گفت: بعد از یک فصل پر از مصدومیت شرایطم بهتر است و بدون مشکل در کنار تیم هستم تا در استقلال و تیم ملی بدرخشم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، وریا غفوری بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران و تیم ملی ایران که فصل گذشته روزهای خوبی را پشت سر نگذاشت و مدت مدیدی را مصدوم بود حالا برای بازپس گیری جایگاه خود در تیم ملی فوتبال و درخشش در لباس استقلال انگیزه های فراوانی دارد و می خواهد سال فوق العاده ای را پشت سر بگذارد.

این بازیکن درباره آخرین وضعیت خود اظهار داشت: خدا را شکر می کنم که بعد از یک فصل پر از مصدومیت و بدشانسی حالا شرایطم به مراتب بهتر شده است و بدون مشکل در کنار تیم تمرینات مهم بدنسازی را پشت سر گذاشتم. انگیزه های فوق العاده زیادی برای درخشش در لیگ هفدهم دارم و امیدوارم که بتوانم در لباس استقلال و پیراهن تیم ملی فوتبال موفق باشم.

او درباره اردوی استقلال در ارمنستان خاطرنشان کرد: اردوی بسیار خوبی بود. ما فصل قبل هم در ایروان اردو زده بودیم و این بار هم زیر نظر کادر فنی تمرینات بدنسازی و تاکتیکی را انجام دادیم. منصوریان و خرمگاه و درموت که در تیم ملی با او کار کرده بودم توانستند به خوبی در کنار بقیه اعضای کادر فنی ما را به شرایط خوبی برسانند.

وریا غفوری در ادامه افزود: 2 بازی تدارکاتی هم انجام دادیم. نتیجه اهمیت چندانی نداشت اما همین که توانستیم مقابل پارس جنوبی و آرارات ارمنستان به برتری برسیم، قوت قلب خوبی برای ما پیش از آغاز رقابت های لیگ برتر بود. امیدوارم که بتوانیم در این مسیر به راه خود به خوبی ادامه دهیم.

او همچنین درباره برنامه لیگ برتر و مصاف با صنعت نفت در آبادان در هفته ابتدایی گفت: بازی بسیار سختی است. صنعت نفت در لیگ هفدهم یارگیری بسیار خوبی داشته و کمالوند هم هدایت این تیم را بر عهده گرفته است. بازی با چنین تیمی در گرمای بالای 50 درجه آبادان در اولین مسابقه به خودی خود سخت و دشوار خواهد بود. با این حال امیدوارم بتوانیم با تدابیری که کار فنی می اندیشد آغاز خوبی در رقابت ها داشته باشیم.

مدافع ملی پوش استقلال درباره حضور در دیدار دوستانه نفت و گل گهر اذعان داشت: دلیل خاصی نداشت، تمرینات استقلال تعطیل بود و می خواستم هم تیمی های سابقم در تیم نفت را ببینم. بازی بدی هم نبود. امیدوارم تیم نفت مشکلاتش حل شود و با علی کریمی بهترین نتایج ممکن را کسب کند.

وی درباره لغو شدن دربی 85 در آلمان بیان داشت: نمی دانم هنوز که این مسابقه برگزار می شود یا نه. آخرین خبر این بود که گویا لغو شده است. با این حال ما مطیع تصمیم باشگاه هستیم و هر چه بگویند انجام می دهیم. اگر بنا به بازی کردن باشد مشکلی نیست و اگر هم نه که خودمان را برای بازی اول لیگ مهیا می کنیم.

وریا غفوری در پایان گفت: در این فصل با نفرات خوبی که جذب شده اند امید زیادی برای کسب عنوان قهرمانی داریم. از همه هواداران می خواهم که مانند همیشه و مخصوصا فصل قبل ما را حمایت کنند و حضور حداکثری در ورزشگاه داشته باشند. امید زیادی به این تیم هست. خودم هم تلاش می کنم به جبران سال گذشته که خیلی کم به میدان رفتم بتوانم بهترین نمایش ممکن را داشته باشم.

 

دیدگاه تان را بنویسید