سازمان لیگ به درخواست استقلال پاسخ منفی داد

اشگاه استقلال بعد از پرشدن فهرست بزرگسالان خود در پی حل مشکل به وجود آمده برای هافبک مهاجم جوان خود بود که پیرو رایزنی های صورت گرفته سازمان لیگ آب پاکی را روی دست آنها ریخت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محسن کریمی به تصور این که همچنان برای لیگ هفدهم نیز به عنوان سهمیه زیر 23 سال باشگاه استقلال قلمداد می شود قراردادی با این تیم به امضا رساند که بر اساس قوانین جدید سنی سازمان لیگ اعلام کرد این بازیکن سهمیه بزرگسال است. خبری که معادلات در فهرست نفرات فصل آتی استقلالی ها را به هم ریخت تا آنها به تکاپو افتاده و در پی حل مشکل این بازیکن بر بیایند.

بعد از رایزنی و مکاتبات صورت گرفته از سوی استقلالی ها امروز محمودزاده رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ آب پاکی را روی دست این باشگاه تهرانی ریخت و به درخواست آبی های پایتخت برای محسن کریمی پاسخ منفی داد. محمودزاده در همین ارتباط گفت:« ما به نامه استقلال جواب کتبی دادیم. تاریخ های امید و جوانان بر اساس قوانین بین المللی است و باید مشترک باشد. این موضوع را فیفا اعلام کرد و ما نمی توانیم تغییر ایجاد کنیم. فدراسیون فوتبال چندین سال است این قانون را گذاشته است و ما نمی توانیم تغییری در تاریخ 11 دی ماه ایجاد کنیم. از همین رو کریمی سهمیه بزرگسال است و نمی تواند زیر 23 سال قلمداد شود».

با این تفاسیر می توان پیش بینی کرد با شرایطی که محسن کریمی دارد و تا سه ماه آینده مجوز حضور در تمرینات و بازی های رسمی را به خاطر مصدومیت ندارد همچنین سهمیه بزرگسال نیز محسوب می شود اولین جداشده استقلالی ها در آستانه لیگ هفدهم این بازیکن آینده دار و مستعد باشد تا از جمع دو نفری که منصوریان باید قلم قرمز روی نام آنها بکشد، اولین نفر مشخص شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید