مدافع برزیلی با سپاهان قرارداد می‌بندد

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: اگر بخواهیم مهاجم عراقی را جذب کنیم او را در دو بازی اول لیگ نخواهیم داشت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مهدی اخوان درباره آخرین وضعیت حضور بازیکنان خارجی در سپاهان اصفهان، توضیح داد: کایرو مدافع برزیلی در تست‌های پزشکی شرکت کرده و مشکلی نداشته است و فکر می‌کنم قراردادش ظرف روزهای آینده به امضا برسد.

او همچنین درباره اضافه شدن مهاجم عراقی، بیان کرد: مروان حسین دو بازی با تیم باشگاهی‌اش در لیگ عراق دارد و لازمه پیوستنش به سپاهان این است که کرانچار بپذیرد این بازیکن در دو بازی نخست لیگ غایب باشد به همین خاطر قرار شده جلسه‌ای بین کرانچار و آقای طاهری برگزار شود و درباره این موضوع تصمیم‌گیری کنند.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در مورد مصدومیت سعید آقایی در بازی دیروز (جمعه) مقابل تراکتورسازی تبریز، خاطرنشان کرد: مصدومیت آقایی جزئی است و امروز که عکس گرفتند مشخص شد آسیب جدی وارد نشده است. استوک بازیکن حریف به عضله چهارسر او برخورد کرده و تشخیص پزشک این بوده که آقایی می‌تواند به تمرینات ادامه دهد.

اخوان درباره برنامه سپاهان در فاصله باقی مانده تا شروع لیگ گفت: امروز (شنبه) به اصفهان بازگشتیم و قرار است تمرینات‌مان را در این شهر ادامه دهیم. همچنین یک بازی تدارکاتی برای روز شنبه هفته آینده با ذوب‌آهن تدارک دیده شده است اما احتمال دارد با توجه به مصاف دو تیم در هفته چهارم لیگ این بازی دوستانه لغو شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید