وقتی خرید های استقلال دستمایه شوخی پرسپولیسی ها می شود

استقلال این‌قدر بازیکن خریده که حالا 3 یار هم اضافه دارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیتر اصلی روزنامه پنجشنبه هواداری پرسپولیس دستمایه قراردادن شاهکار مدیران و کادرفنی استقلال در خرید بی پایان در فصل نقل و انتقالات بوده است. آنها که تقریبا هر بازیکنی را در بازار دیدند که بالای سی سال داشته را خریده اند ، حالا سه یار بزرگسال اضافه در لیست شان دارند و باید کنارشان بگذارند.

این اتفاق البته خیلی هم ساده نیست. چرایش بر می گردد به اشتباه بچگانه همین گروه یعنی توفیقی و منصوریان و دوستان شان در کنار گذاشتن روزبه چشمی به دلیل آسیب دیدگی. یعنی آنها برخلاف آنچه در ذهن دارند ، نمی توانند الان امید ابراهیمی و محسن کریمی را از لیست خارج کنند ، چون هر لحظه ممکن است پرونده اقلا 250 هزار دلاری بدهی به پروپئیچ سبب شود که باز محرومیتی گریبانگیرشان شود و دیگر اجازه خرید بازیکن نداشته باشند و تیم بدون دو ستاره اثرگذارش فصل را ادامه دهد. بخصوص که قیمت امید حسابی هم بالاست.

جدی ترین گزینه ها شاید برای خروج ، بازیکنانی مثل مگویان باشند که او هم قراردادی 300 هزار دلاری را به استقلال تحمیل می کند. البته توفیقی و دوستان قبلا نشان دادند هراسی از ایجاد هزینه برای فردا و فرداهای تیم ندارند و قرارداد پروپئیچ و فسخش که حالا به چالشی بدل شده ، نشانی از همین نوع نگاه است. قراردادی که می دانستند یکسالش باقی مانده اما فسخش کردند.

دیگر گزینه خروج می تواند فرشید باقری باشد که پیشنهادهای خوبی داشت و می توانست به تیم های خوبی برود اما او را معطل کرده اند. فکر می کردند چون برانکو از این بازیکن در دفاع می خواسته استفاده کند ، این ها هم توان استفاده از او در دفاع را دارند. ولی انگار باز هم مثل فصل قبل درباره اش اشتباه کرده اند.

گزینه دیگر می تواند مجتبی جباری باشد که حالا می گویند انگار باز مصدوم است. لغو قرارداد مجتبی یعنی ضرری به اندازه یک قرارداد دو ساله و یعنی یک شاهکار مدیریتی جدید!

به نظر می رسد این دستمایه طنز قرار گرفتن این سبک تیم بستن ، خیلی هم عجیب نیست!

 

دیدگاه تان را بنویسید