فرانسوی ها به تبرئه ستاره رئال مادرید اعتراض کردند

کریم بنزما ستاره فرانسوی رئال مادرید از اتهام اخاذی تبرئه شد.

لینک کوتاه کپی شد

 به گزارش جی پلاس، کریم بنزما ستاره فرانسوی رئال مادرید متهم بود که از هم تیمی اش در تیم ملی فرانسه یعنی والبوئنا اخاذی کرده است. همه چیز به یک فیلم مربوط می شد. در آن فیلم غیر اخلاقی والبوئنا حضور دارد. کریم بنزما با استفاده از آن فیلم غیر اخلاقی از هم تیمی خود اخاذی کرده بود، البته این اتهامی بود که به بنزما زدند.

بنزما به دلیل این اتهام بزرگ به شدت از سوی فرانسوی ها طرد شد. او آنچنان منفور شد که تا مدتی جرات بازگشت به فرانسه را نداشت. فدراسیون فوتبال فرانسه نیز او را از حضور در تیم ملی فرانسه محروم کرد و به این ترتیب بنزما حضور در یورو 2016 را هم از دست داد.

اما این پایان ماجرا نبود. بنزما بارها برای فرار از این اتهام بزرگ بارها تجدیدنظر خواهی کرد و اکنون خبر رسمی حاکی از تبرئه شدن اوست. دادگاه تجدید نظر فرانسه به نفع مهاجم رئال‌مادرید رای داد. مشخص شده پلیسی مخفی موجود در ماجرا در تشویق بنزما به صحبت کردن با والبوئنا نقش داشته و در واقع اگر درخواست این شخص نبود، بنزما وارد ماجرا نمی‌شد.

البته این تبرئه شدن به معنای بازگشت محبوبیت بنزما نیست. فرانسوی ها بابت تبرئه بنزما به شدت عصبانی اند. هنوز کسی بی گناه بودن او را باور ندارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید