ویسی: به بازیکن یاد دادند حسابش را ببندد تا باشگاه نتواند به حساب او پول بریزد و راحت قرارداش را فسخ کند!

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: مگر مسخره بازی است که بازیکن به راحتی به یک تیم دیگر برود در حالی که قرارداد دارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، عبدالله ویسی در مورد قرعه‌کشی هفدهمین دوره لیگ برتر و اینکه شرایط قرعه چطور بوده است، عنوان کرد: قرعه‌کشی راضی و ناراضی بودن ندارد، مگر قرار است در قرعه‌کشی چه اتفاقی بیفتد؟ همه تیم‌ها در طول فصل با یکدیگر بازی می‌کنند و هیچ فرقی نمی‌کند که شما در هفته‌های اول با کدام تیم روبه‌رو می‌شوید، چرا که باید در ادامه لیگ با همه تیم‌ها بازی کنید. 

وی در پاسخ به این سؤال که اگر در هفته‌های ابتدایی با رقیبان ضعیف‌تر روبه‌رو شوند بهتر از رقیبان سرسخت نیست، عنوان کرد: از کجا می‌توان تشخیص داد کدام حریف ضعیف و کدام حریف قوی است، شاید پرسپولیسی که سال قبل قهرمان شد هنوز از لحاظ بدنی به شرایط خوبی نرسیده باشد و این تیم در هماهنگی مشکل داشته باشد. چنین چیزی درست نیست و بحث قرعه در لیگ برتر معنی ندارد، شاید اگر قرعه‌کشی جام حذفی بود می‌توانستیم قرعه‌ای را سخت یا آسان بدانیم. اما در لیگ برتر همه تیم‌ها با هم بازی می‌کنند. 

سرمربی استقلال خوزستان درباره اینکه در مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر شرکت کرده، اما سالن را ترک کرده است، خاطرنشان کرد: به ما اعلام کردند ساعت ۱۹ مراسم شروع می‌شود، اما تا ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه این اتفاق نیفتاد.  خیلی از مربیان و مدیران دیگر هم به مراسم نیامده بودند. 

وی افزود: اینکه مراسم آنقدر تأخیر داشته باشد به هیچ وجه خوب نیست، این مراسم در حد لیگ برتر نبود، چرا باید قرعه‌کشی که قرار است ساعت ۱۹ شروع شود یک ساعت و ۳۰ دقیقه تأخیر دارد، با این اتفاق ما به ۳۰ سال قبل بازگشتیم. 

ویسی در مورد اعتراضاتی که به زمان قرعه‌کشی لیگ برتر مطرح می‌شود، گفت: به تاریخ برگزاری قرعه‌کشی کاری ندارم، بی‌نظمی مراسم دیروز ناراحت‌کننده بود. واقعاً این مسئله برای فوتبال ما بد است، چهره‌های سرشناسی مثل مدیران، سرپرستان، مربیان و اصحاب رسانه به این مراسم آمده‌اند و این همه تأخیر بسیار بد است، اگر از یک رسانه خارجی به این مراسم آمده بودند، چقدر بازخورد بدی پیدا می‌کرد؟ 

سرمربی استقلال خوزستان در رابطه با اینکه آیا نقل و انتقالات برای تیمش به پایان رسیده است، اظهار داشت: به دنبال جذب یک مهاجم خارجی هستیم که بعد از این اتفاق کار ما در نقل و انتقالات به اتمام می‌رسد. 

وی در مورد روند آماده‌سازی تیمش عنوان کرد: ما کارمان را دیرتر از سایر تیم‌‌ها آغاز کردیم، ولی از شرایط کار راضی هستیم و بازیکنان انرژی خوبی گذاشتند. 

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه وکیل دانیال ماهینی و محمد شریفی اعلام کرده این دو بازیکن به استقلال خوزستان بازنمی‌گردند، عنوان کرد: طبق قانون بازیکنی که کمتر از ۵۰ درصد دریافت کرده باشد می‌تواند قراردادش را فسخ کند، اما این بازیکنان ۵۰ درصد قرارداد خود را گرفته‌اند، چطور می‌شود بازیکنی که قرارداد دارد به باشگاه دیگری برود و فقط چهار ماه محروم شود؟ این قانون واقعاً مسخره است. مگر مسخره‌بازی است که به این شکل رفتار شود؟ 

وی در پاسخ به این سؤال که با وجود این قانون، دیگر هر بازیکنی می‌تواند به تیم دیگری برود و فقط چهار ماه محرومیت را پشت سر بگذارد، اظهار داشت:واقعاً مسخره است، نمی‌دانم این قانون از کجا پیدا شده؟ بحث فسخ قرارداد بازیکنانی بود که زیر ۵۰ درصد دریافت کردند، ولی ما بیش از ۵۰ درصد به بازیکنانمان پول دادیم. با بازیکن یاد دادند حسابش را ببندد تا باشگاه نتواند به حساب او پول بریزد یا میزان پرداختی بیش از ۵۰ درصد شود، واقعاً این کار تابلو بود. 

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه بازیکنی قرارداد پنج ساله دارد و با توجه به این قانون می‌تواند به باشگاه دیگری برود و فقط چهار تا شش محروم شود، عنوان کرد: واقعاً عجیب است، قانون و مقررات چه می‌شود؟ باشگاهی که برای بازیکن زحمت کشیده و او را پرورش داده، کجای کار قرار دارد؟ تکلیف آنها چیست؟ اصلاً دیگر چرا قرارداد ببندیم؟ هر سال هر بازیکنی هر جایی خواست برود و هیچ مشکلی هم برای ثبت قرارداد به وجود نخواهد آمد. 

وی در مورد اینکه آیا خواستار بازگشت بازیکنان تحت قرارداد خود هستند، گفت: این بازیکنان تحت قرارداد باشگاه هستند و اصلاً به من ربطی ندارد که بگویم آنها بیایند یا نه، این بازیکنان قرارداد دارند و باید بازگردند، چرا که متعلق به باشگاه هستند. ما تا آخر پرونده را پیگیری می‌کنیم و کاری نداریم که وکیل و ... با بازیکن چه می‌گویند. اینکه به بازیکن گفته شده حسابت را ببند تا نتوانند پول برایت بریزند، خودش یک نوع تخلف است، واقعاً این حرکت توی ذوق می‌زند. البته ما پول را به صورت چک در حساب بانک گذاشتیم و از لحاظ قانونی به مشکلی نخوردیم.

وی در پایان در مورد اینکه بحث حضور داریوش یزدی در کادر فنی استقلال خوزستان مطرح بود، اظهار داشت:ما می‌خواستیم یزدی به کادر فنی اضافه شود، اما او مسائل شخصی‌ای داشت که نتوانست به تیم بیاید. 

 

دیدگاه تان را بنویسید