وضعیت جپاروف در استقلال امروز مشخص می شود

هافبک ازبکستانى تیم فوتبال استقلال براى مشخص شدن وضعیت اش جلسه اى را با مدیران این باشگاه برگزار مى کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سرور جپاروف پس از عقد قرارداد با استقلال به دلیل محرومیت آبى‌ها در نقل و انتقالات به صورت قرضى راهى سپاهان شد و پس از پایان لیگ شانزدهم بدون مذاکره با استقلال راهى کشورش شد.

مدیران استقلال بار‌ها از این بازیکن خواستند تا براى مذاکرات به باشگاه مراجعه کند که جپاروف از این مساله سر باز زد. با این وجود این بازیکن نیز در برخى صحبت هاى خود اعلام کرد حاضر نیست به استقلال برود و خداحافظى مى کند که همین امر سبب شد تا منصوریان نیز پس از صحبت هاى جپاروف اعلام کند بهتر است این بازیکن خداحافظى کند.

به این ترتیب این بازیکن در ازاى هر روز غیبت از سوى استقلالى‌ها جریمه مى شود. جریمه اى معادل ٢٠٠٠ هزار دلار که روزانه براى این بازیکن ثبت مى شود و تا به اینجا با توجه به ٤٠ روز غیبت مى توان گفت: این بازیکن چند هزار دلار تا به امروز از حسابش کسر شده است.

با تمام این تفاسیر مدیران آبى پوش همچنان بر موضع خود ایستادند و از این بازیکن خواستند تا براى مشخص شدن وضعیت اش در باشگاه حاضر شود.

بنابراین با توجه به تماسى که مدیر برنامه هاى جپاروف با مدیران استقلال داشت در نهایت قرار شد تا این بازیکن امروز در دفتر مدیران استقلال حاضر شود.

به این ترتیب جپاروف امروز به همراه مدیر برنامه هاى خود در دفتر استقلالى‌ها حاضر مى شود تا وضعیت اش را مشخص کند. از طرفى باید بدانیم منصوریان نیز اعلام کرده که به این بازیکن نیاز دارد. با این وجود باید ببینیم نشست امروز جپاروف با استقلالى‌ها چه نتیجه اى خواهد داشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید