گل‌محمدی: موضوعات اقتصادی سبب می‌شود تا انگیزه ما افزایش یابد

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی معتقد است موضوعات اقتصادی سبب می‌شود تا انگیزه او و شاگردانش بیشتر شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، یحیی گل محمدی در مراسم افتتاح طرح سامانه باشگاه وفاداری تراکتورسازی اظهار کرد: موضوعات اقتصادی خوبی در این جلسه مطرح شد که من را به آینده امیدوارتر کرد تا بتوانیم باانرژی بیشتری به کارمان ادامه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی که در کنار مصطفی آجورلو در این برنامه حضور یافت. وی ضمن تشکر از فعالیت های اقتصادی باشگاه افزود: سال هاست که مشکلات اقتصادی در این باشگاه وجود داشته اما اینگونه طرح ها اگر به مرحله اجرا برسد می تواند مشکلات را رفع کند. این طرح‌ها بایستی عملیاتی شود تا بتوانیم استفاده لازم را از آن داشته باشیم. برای من به واقع این طرح بسیار دلگرم کننده و امیدوار کننده بود و به ما قوت قلب داد. فکر می کنم روزنه مناسبی است که می تواند موجب حل مشکلات باشگاه شود.

سرمربی تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: من معتقدم این طرح می‌تواند موفق باشد و مورد استقبال قرار گیرد و همه هواداران  باید از این طرح بهره مند شوند و استفاده لازم را ببرند. فکر می کنم ابتدا باید چنین طرح خوبی را به درستی معرفی کنیم تا هوادار هم همراهی کند. این خیلی خوب است که چنین طرحی فعال شود و هوادار از این مسیر بدون پرداخت هزینه ای به باشگاه خودش کمک کند، همچنین از تخفیف های گوناگون استفاده کند و فکر می کنم هواداران نیز از چنین طرحی استقبال می کنند. انتظار ما هم این است که هوادار در چنین موقعیت هایی حامی باشگاه باشد، به‌خصوص در این طرح که قرار نیست هزینه ای پرداخت شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید