برنامه و محل برگزاری اردوهای آماده سازی تیم های لیگ برتری

تیم های حاضر درلیگ برتر فوتبال اردوهای آماده سازی پیش فصل خود را در مکان های مختلفی برگزار می کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم های لیگ برتری برای آماده سازی جهت شرکت در رقابت های لیگ هفدهم به دنبال برگزاری اردوهای داخلی و خارجی هستند. اکثر باشگاه ها کشور ترکیه را به عنوان مقصد اردوی خارجی خود انتخاب کرده اند و شهرهای سرعین اردبیل و کردان کرج نیز به عنوان محل برپایی اردوهای داخلی تیم ها انتخاب شده است.

تیم های صنعت نفت آبادان، ذوب آهن، تراکتورسازی، گسترش فولاد، پدیده، سپیدرود و سیاه جامگان کشور ترکیه را به عنوان محل برپایی اردوی خارجی شان در نظر گرفته اند، البته تیم های نفت آبادان و سپیدرود پیش از این اردوهایی را در کردان کرج برگزار کرده بودند و تیم ذوب آهن نیز قصد دارد اردویی را در تهران برگزار کند.

 

تیم های پارس جنوبی و استقلال تهران راهی کشور ارمنستان می شوند و پرسپولیس نیز کشور اوکراین را برای برپایی اردوی خارجی خود در نظر گرفته است. استقلال خوزستان علاوه بر اردوی شهرکرد به دنبال برگزاری اردویی در اوکراین است و فولاد خوزستان نیز به تازگی اردویی را در شهر زنجان برگزار کرد.

شاگردان علی دایی در تیم سایپا پس از برگزاری اردوی اردبیل درصدد برگزاری اردویی در رامسر هستند و تیم پیکان نیز اخیرا اردویی را در کردان کرج برگزار کرده و قصد دارد اردوی دیگری در خارج از کشور برپا کند.

اردوی آماده سازی تیم سپاهان قرار است از روز 17 تیر در سرعین اردبیل برگزار شود و تکلیف محل برگزاری اردوی تیم نفت تهران نیز هنوز مشخص نیست.

 

دیدگاه تان را بنویسید