واکنش جامعه ورزشی به درگذشت عطا‌الله بهمنش

جامعه بزرگ ورزش با ارسال پیام هایی درگذشت عطا‌الله بهمنش را تسلیت گفتند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ورزشکاران و باشگاه های ورزشی کشور در پیام هایی درگذشت عطا‌الله بهمنش را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت باشگاه استقلال

باشگاه استقلال به نمایندگی از کلیه اعضا و مجموعه تیم و هواداران درگذشت استاد عطاالله بهمنش، گزارشگر و تحلیل گیر با سابقه و پیشکسوت رادیو و تلویزیون را به مردم و جامعه ورزش ایران و خانواده محترم ایشان تسلیت می گوید.

بدون تردید درگذشت این استاد و پیشکسوت رسانه های ورزشی ضایعه ای بزرگ برای ورزش ایران محسوب می شود و جای ایشان همواره در میان جامعه ورزش خالی خواهد بود. گزارش های به یاد ماندنی و فراموش نشدنی استاد بهمنش در ذهن اهالی ورزش و هواداران باقی خواهد ماند.

پیام تسلیت باشگاه پرسپولیس

جامعه ورزش و رسانه‌ای کشورمان در روز بزرگداشت مقام خبرنگاران ورزشی با از دست دادن یکی از مفاخر و نوابغ این عرصه با ضایعه‌ای سخت رو به رو و آزرده شد.

استاد عطاءا... بهمنش پس از مدت‌ها مبارزه با کسالت سختی که داشت، در سن 94 سالگی به دیدار حق شتافت. بی‌تردید ایشان از مفاخر ارزشمند کشورمان در عرصه‌های ورزش و رسانه بود و آموزه‌های ایشان میراثی گرانبها است که امیدواریم با تلاش فعالان و بزرگان به ویژه در حوزه رسانه‌ای به عنوان یکی از الگوهای ناب، چراغ پیش رو نسل جدید و آینده قرار بگیرد.

بی‌شک عدم فعالیت زنده یاد استاد بهمنش به دلیل کسالتی که داشتند و درگذشت ایشان، فقدانی بزرگ برای ورزش ایران به حساب می‌آید.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با گرامیداشت تلاش‌های ارزشمند و دلسوزانه استاد طی سالیان متمادی، این ضایعه را صمیمانه به جامعه ورزش، اهالی رسانه و به ویژه خانواده آن مرحوم تسلیت می‌گوید.

پیام تسلیت سازمان لیگ فوتبال

سازمان لیگ فوتبال ایران درگذشت این پیشکسوت ‏روزنامه نگاری و گزارشگری ورزشی را به خانواده ‏محترمش، اهالی فوتبال و رسانه تسلیت می گوید و ‏برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی آرزومند است.‏

 

دیدگاه تان را بنویسید