صدرنشینی امید نوروزی و مبینا علی نسب در رقابت های شطرنج غرب آسیا

سومین دور مسابقات شطرنج زون غرب آسیا در تهران با صدرنشینی امید نوروزی و مبینا علی نسب در بخش مردان و بانوان به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، دور سوم مسابقات شطرنج قهرمانی زون غرب آسیا برگزار شد. از نتایج قابل توجه این دور می‌توان به شکست آریا امیدی مقابل امید نوروزی توقف پرهام مقصودلو مقابل مهدی غلامی و تساوی پویا ایدنی و احسان قائم مقامی در بخش آزاد و و شکست میترا حجازی پور در برابر مبینا علی نسب در بخش بانوان اشاره کرد.

در پایان دور سوم این مسابقات در بخش آقایان امید نورورزی، امیررضا پوررمضانعلی و آررین غلامی همگی با ۳ امتیاز به ترتیب اول تا سوم هستند و در بخش بانوان نیز مبینا علی نسب با ۳ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و سارا سادات خادم الشریعه، سیده ستاره سبط رسول و هما علوی با ۲/۵ امتیازز در تعقیب وی هستند.

رقابت های شطرنج قهرمانی زون غرب سیا با حضور ۳۰ شطرنجباز در بخش مردان و ۲۰ شطرنجباز در بخش بانوان به میزبانی تهران در حال پیگیری است. دیدارهای دور چهارم این مسابقات از ساعت ۱۶ امروز دوشنبه آغاز می شود. 

مسابقات شطرنج زون آسیا در ۹ دور و به روش سویسی برگزار شده و تا شانزدهم تیرماه ادامه خواهد داشت.  نفر اول هر بخش (آزاد و بانوان) جواز حضور در مسابقات جام جهانی را کسب خواهد کرد. در بخش آقایان این رقابت ها پرهام مقصودلو و در بخش بانوان سارا سادات خادم الشریعه بخت نخست قهرمانی هستند

 

دیدگاه تان را بنویسید