پیام صادقیان: نفت را انتخاب کردم تا بتوانم خودم را دوباره نشان بدهم

هافبک جدید تیم فوتبال نفت تهران گفت که هدف مهمش در فصل جدید کسب عنوان آقای پاس گلی در لیگ‌ برتر است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، پیام صادقیان درباره پیوستن به نفت‌ تهران گفت: چند پیشنهاد داشتم اما وقتی با آقای کریمی صحبت کردم در نهایت تصمیم گرفتم به نفت بروم. به هیچ عنوان با ایشان بحث مالی انجام ندادم و شاگردی اسطوره‌ای مثل علی کریمی برای من افتخار است. امیدوارم در فصل جدید عملکرد خوبی داشته باشم و رضایت او را جلب کنم.

 وی که بعد از جدایی از پرسپولیس فراز و نشیب‌های زیادی داشت در مورد اینکه آیا فصل بعد می‌تواند چند سال اخیر را جبران کند، گفت: واقعیت این است که وقتی از پرسپولیس جدا شدم دیگر بازی‌های من به چشم نمی‌آمد. سال گذشته در ماشین سازی از لحاظ انفرادی عملکرد خوبی داشتم چون 5 گل زدم و 6 پاس گل دادم اما عملکردم به چشم نیامد. عملکرد خیلی خوبی داشتم ولی متاسفانه تیم ما سقوط کرد و خیلی مسائل باعث شد که بازی‌هایم به چشم نیاید.

صادقیان در مورد اینکه خیلی‌ها معتقدند این بازیکن افت کرده است گفت: در سن 20 سالگی معروف شدم و اوج فوتبال را تجربه کردم و به پیراهن پرسپولیس رسیدم. با این حال بعد از اینکه از پرسپولیس رفتم متاسفانه عملکرد من به خوبی دیده نشد. نه افت کردم و نه تمام شده‌ام و اتفاقا معتقدم در فصل گذشته عملکرد خوبی داشتم. کسانی که پیگیر بازی‌های من بودند می‌دانند که عملکرد من بد نبود.

هافبک جدید نفت درباره اینکه هدف او در فصل جدید چیست تصریح کرد: می‌دانم در نفت چه مشکلاتی وجود دارد اما این تیم را انتخاب کردم تا بتوانم خودم را دوباره نشان بدهم. هدف من این است که آقای پاس گل شوم و مطمئن باشید نهایت تلاش خودم را انجام می‌دهم. نفت امسال در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور دارد و همه ما باید برای این تیم تلاش کنیم.

بازیکن پیشین پرسپولیس در این باره که برخی معتقدند نفت مشکل کمبود بازیکن دارد گفت: شاید خیلی‌ها چنین نظری داشته باشند ولی به نظر من اسم‌ها فوتبال بازی نمی‌کنند. به طور حتم علی کریمی بازیکنان جوانی را به نفت‌تهران می‌آورد و ما امسال می‌توانیم با حضور کریمی و برخی از بازیکنان هواداران زیادی داشته باشیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید