جابر انصاری: از ابتدای لیگ تمام امتیازات را جمع می کنیم/ تقابل با پرسپولیس یک بازی دوستانه با شرایط خاص است

مهاجم استقلال گفت: این فصل می خواهیم از ابتدا تمام امتیازات را جمع کنیم تا مدعی قهرمانی لیگ هفدهم باشیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، جابر انصاری درباره آخرین وضعیت استقلال گفت: خداراشکر همه چیز خوب است و در شرایط ایده آلی قرار داریم. دیروز هم یک بازی دوستانه خوب مقابل نساجی داشتیم و کم کم به مرز آمادگی نزدیک می شویم.

برای آغاز لیگ هفدهم لحظه شماری می کنیم

وی درباره شروع لیگ برتر بیان کرد: برای آغاز لیگ هفدهم لحظه شماری می کنیم. در این فصل می خواهیم از همان ابتدا همه امتیازات را جمع کنیم و مدعی باشیم.

کیفیت بازی استقلال با حضور جباری و منظری افزایش می یابد

بازیکن آذری استقلال درباره بازگشت پژمان منتظری و مجتبی جباری تصریح کرد:  ابتدا به این دو بازیکن قدیمی استقلال خوشامد می گویم. بدون تردید حضور این دو بازیکن به کیفیت استقلال کمک می کند. با حضور مجتبی و  پژمان جو تیم و تمرینات پرشور تر شده است. تجربه آنها می تواند برای تیم جوان ما عالی باشد.

مصدومیت ابراهیمی ناراحت کننده بود 

وی درباره مصدومیت امید ابراهیمی تصریح کرد: خیلی برای امید ناراحت شدم اما این اتفاقات برای ورزشکاران اتفاق می افتد و اجتناب ناپذیر است. برای بازگشت او لحظه شماری می کنم. استقلال با امید ابراهیمی خیلی قدرتمندتر است.

ما به نقل و انتقالات دیگر تیمها کاری نداریم 

وی درباره عملکرد دیگر تیمها از جمله پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات گفت: ما به بقیه تیم ها کاری نداریم و کار خودمان را انجام می دهیم و تمرکزمان روی آماده سازی خودمان است.

امیدوارم دربی سرخابی در آلمان جالب و هیجان انگیز باشد 

مهاجم استقلال درباره تقابل با پرسپولیس در بیله فیلد خاطر نشان کرد:  امیدوارم بازی جالب و هیجان انگیزی از آب دربیاید. این یک بازی دوستانه با شرایط خاص است.

با پشتک هایم هواداران را خوشحال می کنم

انصاری در پایان درباره اینکه بازهم می تواند برای استقلال در امر گلزنی موفق باشد گفت: تمام تلاشم جلب رضایت کادر فنی و هواداران است. امسال هم تمام تلاشم را می کنم هم گل های زیادی بزنم و با پشتک هایم هواداران را خوشحال کنم. هواداران‌منتظر باشند.گرچه موفقیت تیم در اولویت است.

 

دیدگاه تان را بنویسید