لغو بازی ها در لیگ برتر فوتسال ادامه دارد؟

انگار قرار است تمام حواشی و بی‌نظمی‌های لیگ برتر فوتسال در ابتدای آن اتفاق بیفتد و ماجرای لغو بازی‌ها تبدیل به سریال دنباله‌دار شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، پس از بلاتکلیفی تیم‌هایی مثل هیات فوتبال قم، پارسیان شهر قدس، آذرخش بندرعباس و آتلیه قم که منجر به لغو چهار بازی در هفته ابتدایی لیگ شد، اکنون تیم شهرداری ساوه با خودزنی مسئولان خود و برهم زدن آرامش تیم، وضعیت بحرانی پیدا کرده و احتمال لغو بازی‌اش در هفته دوم لیگ نیز وجود دارد. این در حالی است که بازی این تیم در هفته اول لیگ نیز لغو شده بود.

تمرین‌های شهرداری ساوه از یک ماه پیش زیر نظر محسن حسن زاده آغاز شد و بازیکنان مدنظر او نیز جذب تیم شدند اما با وجود ثبت قرارداد تمام اعضای تیم، هیات مدیره باشگاه که از مسئولان استان ساوه تشکیل شده، به دنبال تجدید نظر درباره بازیکنان و مربیان تیم هستند. همچنین با وجود اینکه شهرداری ساوه باید سه شنبه هفته جاری از فرش آرای مشهد میزبانی کند، امروز (یک‌شنبه) شروع به استعدادیابی و جذب بازیکنان جوان می‌کند.

محسن حسن زاده سرمربی تیم بیان کرد: از یک ماه پیش تمرینات‌مان را شروع کردیم و سه روز پیش نیز قرارداد تمام مربیان و بازیکنان در هیات فوتبال به ثبت رسید. امسال بیش از ۶۰ درصد بازیکنان بومی هستند و بازیکنان جوان و آینده‌داری به تیم اضافه شدند. ترکیب تیم از باتجربه‌ها و جوان‌ها تشکیل شده اما متاسفانه به ما اعلام کردند که تمرین‌ها تعطیل است تا هیات مدیره درباره آینده تیم تصمیم‌گیری کند.

وی افزود: تنها درخواستی که از مسئولان ساوه دارم این است که اخلاق حرفه‌ای را رعایت کنند. به هر حال بازیکنان از یک ماه پیش به درخواست آنها تمرین را شروع کرده و به تعهدتشان پایبند بودند بنابراین امیدوارم تصمیم‌های عاقلانه‌ای که گرفته می‌شود با رعایت اخلاق، اعتبار فوتسال ساوه را لحاظ کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا اگر قراردادها فسخ شود آن را مورد پیگرد قانونی قرار خواهد داد یا نه؟ افزود: با بحث قانونی آن کاری ندارم اما به عنوان کسی که نزدیک به شش سال به فوتسال ساوه خدمت کرده‌ام، خودم را بعد از قم یک ساوه‌ای می‌دانم، چون شش سال خدمت زمان کمی نیست. اگر یک ماه پیش این اتفاقات می‌افتاد، باشگاه اختیار داشت که نفراتش را انتخاب کند اما الان بعد از یک ماه تمرین و بستن قراردادها، فرصتی باقی نمانده است. تیم باید هفته آینده در لیگ به میدان برود اما در مورد آینده‌اش هر احتمالی وجود دارد. امیدوارم مسئولان منطقی تصمیم بگیرند.

 

دیدگاه تان را بنویسید