آلمان راهی فینال جام کنفدراسیون‌ها ۲۰۱۷ شد

فینالیست دوم جام کنفدراسیون‌ها هم مشخص شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم ملی آلمان با برتری آسان  4 بریک  مقابل مکزیک در دومین بازی نیمه‌نهایی جام کنفدراسیون‌ها، رقیب شیلی در بازی نهایی این رقابت‌ها شد.

 بازی ورزشگاه «سوچی» با برتری مطلق قهرمان جهان شروع و گورتسکا در دقایق 6 و 8 ، 2 گل زودهنگام برای تیمش به ثمر رساند تا با 3 گل در صدر جدول گلزنان قرار بگیرند. مکزیک برای جبران تلاش می‌کرد اما زور لازم را نداشت  و به همین دلیل بازی در اواسطه نیمه اول کمی کسل‌کننده شد. در نهایت نیمه اول 2 بر صفر به سود آلمان خاتمه یافت.

 سرمربی مکزیک با چند تغییر قصد داشت روند بازی را به نفع تیم خودش تغییر دهد اما از اقتدار آلمان کاسته نشد و در نهایت روی یک حرکت تیمی مناسب، ورنر در دقیقه 59 گل سوم آلمان را هم به ثمر رساند. در ادامه مکزیک برای جبران خودش را به آب و آتش زد اما چند بار بی‌دقتی خاویر هرناندس و واکنش‌های به موقع تراشتگن، سنگربان آلمان مانع گلزنی آن‌ها شد. در نهایت فابین در دقیقه 89 یک گل زیبا از روی ضربه آزاد برای مکزیک زد و امین یونس آلمانی در وقت‌های تلف شده نیمه دوم برای چهارمین آلمان را به گل رساند تا ژرمن‌ها با برتری  4 بریک  رقیب شیلی در بازی نهایی روز یکشنبه شوند و مکزیک به بازی رده‌بندی مقابل پرتغال در همان روز تبعید شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید