صعود تیم‌های نوجوانان دختر و جوانان پسر به جمع ۸ تیم برتر پینگ‌پنگ قهرمانی آسیا

تیم‌های ملی تنیس روی میز نوجوانان دختر و جوانان پسر به جمع هشت تیم برتر قهرمانی آسیا راه یافتند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم‌های ملی نوجوانان پسر و دختر کشورمان از صبح امروز در آسان کره‌جنوبی در حال رقابت با کشورهای منتخب مناطق پنج گانه آسیا بوده و ساعتی قبل مرحله مقدماتی مسابقات تیمی را به پایان رساندند.

تیم ‌ملی نوجوانان دختر با شکست ۳-۰ از چین و پیروزی ۳-۰‌ در مقابل سریلانکا با شایستگی برای دومین سال متوالی به جمع هشت تیم برتر مسابقات راه یافته و می‌بایست فردا صبح برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر با تیم ملی نوجوانان ژاپن رقابت نماید.

تیم ‌ملی جوانان دخترمان که در اولین رویارویی با نتیجه ۳-۰ بازی را در مقابل تیم ملی جوانان چین تایپه واگذار کرده بود، پس از پیروزی
۳-۰ در مقابل تیم ‌ملی جوانان سریلانکا، در دیداری نزدیک بازی را با نتیجه ۳-۲ در مقابل تیم ملی جوانان مالزی واگذار و از صعود به مرحله بعد بازماند، این تیم می‌بایست از فردا صبح برای کسب مقام نهم رقابت نماید.

تیم ‌ملی نوجوانان پسر که در اولین بازی با نتیجه ۳-۰ در مقابل تیم ‌ملی نوجوانان کره‌جنوبی بازی را واگذار کرده بود، در بازی دوم نیز طی رقابتی نزدیک بانتیجه ۳-۲ بازی را در مقابل تیم ‌ملی نوجوانان هند واگذار و از صعود به جمع هشت تیم برتر مسابقات باز ماند، این تیم می‌بایست فردا برای کسب مقام نهم رقابت نماید.

تیم ‌ملی جوانان پسر که با شکست ۳-۰ در مقابل چین ‌تایپه و پیروزی ۳-۰ در مقابل اردن، می‌بایست برای صعود به مرحله بعد در مقابل تیم ملی جوانان تایلند دارای رنکینگ 16 تیمی جهان به رقابت می پرداخت ، موفق شد طی رقابتی نفس‌گیر بازی را با نتیجه ۳-۲ به سود خود به پایان ببرد و با شایستگی برای دومین سال متوالی در بین هشت تیم برتر مسابقات حضور یابد، این تیم فردا می بایست در مقابل تیم ملی جوانان هند برای صعود به مرحله نیمه نهایی به مبارزه‌ای نفس‌گیر بپردازد.

برنامه مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا ـ فردا جمعه 9 تیرماه

نوجوانان دختر ـ 8 تیم برتر آسیا

ایران ... ژاپن ساعت 10:45

نوجوانان پسر ـ رده‌های 9 الی 12 آسیا

ایران ... عربستان ساعت 9 صبح

جوانان دختر ـ رده‌های 9 الی 13 آسیا

ایران ... مغولستان ساعت 14:15

جوانان پسر ـ 8 تیم برتر آسیا

ایران  ... هند ساعت 12:30

 

دیدگاه تان را بنویسید