مسابقات جهانی بیماران پیوند اعضا - اسپانیا

کسب ۳طلا مدال، ۳ نقره و یک برنز سهم دیگر توسط کاروان ایران

در ادامه مسابقات جهانی پیوند اعضا در مالاگای اسپانیا نمایندگان ایران هفت مدال دیگر به سبد مدال‌های کشورمان اضافه کردند و مجموع مدال‌های ایران به عدد ۲۱ رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در ادامه مسابقات جهانی پیوند اعضا در مالاگای اسپانیا و در رشته دوچرخه‌سواری محمدجوا دحفظی تنها رکابزن ایران، در ماده 30 کیلومتر جاده و رده سنی 18 تا 29 سال دوم شد و دومین مدال نقره خود را از این مسابقات به دست آورد. دوچرخه‌سواران اسپانیا و آفریقای جنوبی در این رقابت اول و سوم شدند.

در روز نخست مسابقات شنا در ماده  50 متر پروانه و رده سنی 50 تا 59 صفدر ناصرزاده سال به مدال برنز رسید و اصغر عظیمی، محسن محمدخانی، محسن مهری و سپهر سپاسی بدون مدال ماندند.

براساس این گزارش، در رقابت‌های دوبل بولینگ فاطمه رمضانی‌زاده و کلثوم ابراهیمی نایب قهرمان شدند و ترکیب فرشاد زندی و محمدهادی خشنودی، همچنین صمد امین صفایی و نبی‌الله مرزبان مقامی کسب نکردند.

در رقابت‌های انفرادی تنیس روی میز شش ورزشکار پیوند عضو کشورمان با حریفان خود به رقابت پرداختند و در پایان در بخش مردان بابک فتاحی با هشت برد قاطع و بدون واگذاری گیمی به حریفان مقام اول رده سنی 40 تا 49 سال را کسب کرد و کیوان تیشه‌گران و سیدمجتبی احمدی از راهیابی به جمع نفرات برتر بازماندند.

همچنین در بخش بانوان و رده سی 30 تا 39 سال معصومه برجی در جایگاه اول ایستاد و بهاره بیگی و الهام محمدی تقدیر نیز مقام‌های اول و دوم رده سنی 18 تا 29 سال را تصاحب کردند.

پیش از این کاروان ایران در مسابقات جهانی مالاگا صاحب 9 مدال توسط مرتضی افضلی (طلا) در رشته دارت، مصطفی آرمزد (طلا) در رشته دارت، محمدجواد حفظی (طلا و نقره) در رشته دوچرخه‌سواری، مرضیه یارخلجی (طلا) در رشته اسکواش، پتانک دوبل (طلا و نقره)، الهام روشن‌چراغ (برنز) در رشته صحرانوردی، شیوا سرحدی (نقره) در رشته اسکواش، امین صانعی (نقره) در رشته اسکواش، تیم پدل تنیس بانوان (نقره)، علیرضا روح‌پرورزاده (نقره) در رشته پتانک، کلثوم ابراهیمی (برنز) در رشته بولینگ و فرشاد زندی (برنز) در رشته بولینگ  شده بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید